تبلیغات

گیفت مدیریتی، هدیه‌ای بسیار مهم برای مخاطبین‌تان در رئوس سازمان

بسته های تبلیغاتی مدیریتی خلاقانه فیروزه کاری 9293

در این مقاله قصد داریم گیفت مدیریتی که یکی از انواع مهم گیفت تبلیغاتی بررسی کنیم. گیفت مدیریتی نوعی گیفت تبلیغاتی با تمرکز بر روی مدیران یک سازمان است و مهمترین اعضای آن مجموعه را هدف قرار می‌دهد. ابتدا به بررسی ویژگی‌ها و نقش‌های یک مدیر و سپس نکاتی که برای انتخاب یک گیفت مناسب برای مدیران یک مجموعه باید در نظر گرفت را شرح خواهیم داد.

مدیریت و اهمیت گیفت تبلیغاتی

برای مدیریت تعاریف متفاوت و مختلفی ارایه شده است. برخی مدیریت را هنر انجام امور به وسیله دیگران تعریف کردند و برخی شخصی که کوشش‌های اعضای سازمان برای نیل به اهداف سازمان را هماهنگ می‌کند، مدیر تعریف می‌کنند. مدیر نقش رهبر، منبع اطلاعاتی و تصمیم‌گیرنده برای سازمان را دارد. هنری فایول 5 وظیفه را برای مدیران در نظر گرفته است: برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری، هماهنگی، کنترل. برخی مدیریت را ترکیبی از دانش و هنر تعریف کردند که برخی از صفات مدیریت خوب قابل اکتساب است و برخی نیست.

بنابر تعاریف بالا مدیریت نقش سازمانی بسیار مهم و تصمیم‌گیرنده‌ای دارد. تمام تغییراتی که باید رخ دهد باید با نظر مدیریت و با هماهنگی او انجام شود و کنترل امور به دست اوست. لذا برای جلب نظر یک سازمان بهتر است قبل از هر چیز نظر مدیر یک سازمان جلب شود.

بنابراین یک شرکت یا سازمان هنگام ارایه گیفت تبلیغاتی به مشتریان بالقوه و یا فعلی خود اولین شخصی که باید به او عنایت ویژه‌ای داشت مدیریت آن مجموعه است زیرا یکی از تصمیم‌گیرندگان اصلی و اساسی فعالیت‌های سازمان مدیریت سازمان می‌باشد. ازین رو انتخاب گیفت مدیریتی مناسب بسیار اهمیت دارد و باید توجه زیادی به آن مبذول داشت. بنابراین برای مثال اگر مجموعه شما قصد دادن گیفت و یا هدایای تبلیغاتی خلاقانه را دارد بهتر است قبل از هرچیز مدیران مجموعه مخاطب را در نظر داشته باشد.

ویژگی های گیفت مدیریتی مناسب

نخستین و مهمترین نکته‌ای که در انتخاب گیفت مدیریتی مناسب باید در نظر داشت ارزش و ارایه‌ی آن است. از آنجا که یکی از نکاتی که معمولا در انتخاب و تهیه هدیه مناسب در نظر می‌گیریم تناسب بین ارزشی و اهمیتی که طرف مقابل برای ما دارد با قیمت و ارزش کالای هدیه است. لذا باید در هنگام انتخاب گیفت مدیریتی این نکته را در نظر بگیریم که تا حد امکان هدیه در چشم مدیر مجموعه‌ی مخاطبمان با ارزش به نظر برسد. زیرا به نحوی انتخاب هدیه ارزشمند نشان‌دهنده احترام و ارزش بالای مدیر و نتیجتاً سازمان تابع فرمان او برای مجموعه زیر نظر ماست.

دومین نکته‌ای که باید در نظر داشت این است برای اینکه گیفت مدیریتی ما تاثیرگذاری مناسب در مدیر مجموعه مورد نظرمان را داشته باشد باید متناسب با ذوق و سلیقه و کاربرد‌های او انتخاب شود؛ تا همواره مورد استفاده و یا تحسین او قرار گیرد و به طور غیرمستقیم برند شما را در ذهن او تداعی کند و بدین وسیله زمینه‌ساز مشارکت و همکاری هر چه بهتر بین دو مجموعه شود.

سومین نکته این است که گیفت مدیریتی به چه دلیلی تقدیم مدیر سازمان مخاطبمان می‌شود؟

مناسبت‌ها و رویدادهای متعددی وجود‌ دارد که به مناسبت آن‌ها گیفت مدیریتی تقدیم مدیران سازمان می‌شود. نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که گیفت‌های مدیریتی متناسب با آن رویداد و یا مناسبت انتخاب شود.

اگر این سه نکته را در انتخاب گیفت مدیریتی در نظر داشته باشیم میتوانیم تا حد ممکن انتخاب مناسبی برای گیفت تبلیغاتی خود داشته باشیم.

مجموعه آرا با گستره‌ی بالا محصولات و متناسب با رویدادهای مختلف ملی، باستانی و مذهبی با تنوع گسترده‌ی قیمتی و ارزش بسیار بالا سعی در جلب رضایت و کمک در رفع نیازهای تبلیغاتی شما عزیزان گرامی را دارد. تلاش ما در این مجموعه بر آن است که با همکاری هنرمندان خوش‌ذوق و سلیقه این واحد و همچنین هنرمندان و استادان سرتاسر ایران هدایایی زیبا و خلاقانه متناسب با سلیقه هر نوع مخاطبی تهیه و طراحی کنیم.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *