هدیه روز پزشک

یکم شهریور، زادروز ابوعلی سینا پزشک و فیلسوف برجسته ایرانی است. این دانشمند فرهیخته به نام «پدر طب مدرن» معروف است؛ بنابراین به احترام خدمات ایشان به علوم پزشکی، زحمات و تألیفات وی در زمینه طبابت، تاریخ مذکور را روز پزشک نام‌گذاری نموده‌اند. پس رسم بر این است که کادو روز پزشک را به آنها تقدیم کنیم.

هدیه روز پزشک و اهمیت آن

چهارشنبه، یکم شهریورماه 1402 روز پزشک و همچنین روز بزرگداشت ابوعلی سینا است. هر سال روز پزشک را در ایران جشن می‌گیرند؛ زیرا همگان می‌دانند که پزشکان دست‌های شفابخش مردم هستند و با فداکاری و سخت‌کوشی بیماران را درمان می‌کنند. هدیه روز پزشک و اهمیت آن برای تجلیل و قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمان بسیار حیاتی است زیرا آنان سالهای عمر خود را برای بهبود و حفظ سلامتی افراد جامعه در شرایط سخت سپری می‌کنند. در این مناسبت خاص با خرید هدیه مناسبتی از این قشر تشکر و قدردانی کنید.
پزشکان به طور قابل توجهی در افزایش سلامت جامعه موثر هستند. آنان فعالانه در طرح‌ها و برنامه‌های بهداشت عمومی و پیشگیری از بیماری‌ها، تحقیقات و پژوهش‌های مختلف علوم پزشکی و در نهایت ترویج سبک زندگی سالم تلاش می‌کنند.
 کادو روز پزشک، راهی برای تشویق و انگیزه بخشیدن به پزشکان است و آنها متوجه می‌شوند که برای تک تک افراد جامعه بسیار مهم و ارزشمند هستند.

خرید کادو روز پزشک برای مرد و زن

اگر می خواهید از پزشکان مورد علاقه خود قدردانی کنید هدیه مناسب روز پزشک را به آنها تقدیم کنید مجموعه آراهنر شما را برای خرید گیفت تبلیغاتی روز پزشک برای زن و مرد به خوبی راهنمایی می‌کند و شما می‌توانید  بهترین هدایای تبلیغاتی روز پزشک را با توجه به سلیقه، علایق شخصی، روحیات و سبک زندگی او  انتخاب کنید.

طراحان هنرمند و خلاق مجموعه ما، هدایای تبلیغاتی مناسب را برای هدیه روز پزشک تهیه و آماده‌سازی نموده است.

به منظور انتخاب هدیه مناسب روز پزشک برای خانم ها می‌توانید انواع صنایع دستی، سرویس‌های چایخوری، هدایای نوشیدنی‌ساز، بسته‌های آجیل‌خوری و… را به دقت مشاهده و بررسی نمایید. خوب فکر کنید که آیا مخاطب شما طرفدار اشیاء دکوری و تزئینی هست یا اینکه برای حفظ سلامتی خود از نوشیدنی‌های سالم در سبک زندگی خودش استفاده می‌کند؟ اگر پاسخ این سوالات را می‌دانید؛ می‌توانید از میان انواع هدایای تبلیغاتی همچون هدیه سلامتی و یا هدیه پذیرایی ،هدیه مناسب روز پزشک خانم را برگزینید. به همین راحتی!

خرید کادو روز پزشک برای مرد نیز کار بسیار راحتی است. انواع ست لوازم اداری رومیزی (فلزی، چوبی، مگنتی) برای آن‌ها گزینه‌های مناسبی هستند. از طرفی اگر مخاطب شما به موسیقی علاقه دارد، هدیه موسیقی و انرژی نیز بسیار جذاب است. اغلب پزشکان مرد علاقه زیادی به نوشیدن قهوه و دمنوش دارند، بنابراین با توجه به این موضوع می‌توانید بهترین کادو برای پزشک مرد را از میان هدایایی همچون چام ویژه، بسته عرقیجات ایرانی، بسته‌های دلچسب زریر، کافا و موارد مشابه را ببینید.

تمامی هدایا باکیفیت، مفید و کاربردی، نفیس و گرانبها هستند.  بهترین کادو برای روز پزشک مرد و زن، متناسب با شأن و منزلت آنان دربسته‌بندی‌های شیک، لاکچری و ماندگار عرضه می‌شود. ما ضمانت می‌کنیم پزشک عزیز شما احساسی لذت‌بخش و شادی‌آور را هنگام دریافت گیفت روز پزشک خواهد داشت.

 در مقاله هدایای تبلیغاتی چیست بیشتر درباره این حوزه بخوانید.

صنایع دستی؛ هدیه مناسب روز پزشک

هدیه روز پزشک می‌تواند به واسطه اهمیت جایگاه پزشکان در جامعه ما، شامل فاکتورهای مختلفی باشد. اما آنچه اهمیت بیشتری دارد این است که این گیفت تبلیغاتی فاکتور «هدایای تبلیغاتی خلاقانه» را به همراه داشته باشد. هدیه خلاقانه می‌تواند شرکت‌های ارائه دهنده هدیه تبلیغاتی روز پزشک را از یکدیگر متمایز کند و خاطره خوبی را در ذهن اهداکنندگان و همچنین دریافت کنندگان ثبت کنند.

هدیه روز پزشک همچنین در ایران می‌تواند شامل موارد نفیسی چون صنایع دستی مربوط به شهرهای مختلف، هنر قلمزنی، فیروزه‌کوبی، ظروف مس یو …باشد.
خاتم‌ کاری از جمله صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس است که تیم آراهنر با طراحی گیفت‌های تبلیغاتی خاص آن را به مخطبین عرضه می‌کند.  علاوه بر آن گیفت تبلیغاتی برای روز پزشک می‌تواند شامل بسیاری از ابزارهای روزمره پزشکی باشند. برخی از ابزارهای مورد نیاز روزمره پزشکان که برای آنها کاربردی نیز به شمار می‌رود می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب، از سوی شرکت‌های ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی خاص برای روز پزشک باشد. 

 

هدایایی ناب و به یاد ماندنی

ویژگی‌های هدیه مناسب روز پزشک

 اگر کسب‌وکار شما مرتبط با حوزه پزشکی و طبیبان است یا اینکه دوست و خانواده شما از عضوی جامعه پزشکی است و می‌خواهید از او به‌خاطر تلاش‌های خستگی‌ناپذیرش تقدیر نمایید دقت کنید که یک هدیه نفیس روز پزشک را با ویژگی‌هایی که در زیر به آنها اشاره شده است، انتخاب و خریداری نمایید:

 1- مفید و کاربردی

 بهترین کادو برای روز پزشک، هدایای کاربردی، مفید و سرگرم‌کننده است. برای انتخاب هدیه مناسب روز پزشک موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • مخاطب شما از چه سرگرمی‌هایی لذت می‌برد.
  • چه چیزهایی برای او ارزشمند است.
  • چه وسایلی برای او مفید و کاربردی است.

کارآیی یا کاربردی بودن یک هدیه برای روز پزشک به این معناست که او بخواهد این هدیه‌ لوکس را با خود به خانه‌اش ببرد و از آن استفاده کرده و حتی آن را برای مدت زمانی طولانی حفظ و نگهداری کند. چنین ویژگی باعث می‌شود که نام و نشان تجاری شما بین 1 تا 3 سال در یاد مخاطب بماند. از جمله هدایای سلامت‌بخش و کاربردی که‌ می‌توانید تهیه کنید بسته سوما شامل اسماج و شمع، ترکیبی است از گیاهان خوشبو که آرام‌بخش لحظات شماست. همچنین این بسته را می‌توانید برای هدیه روز پرستار تهیه کنید.

 2- مرغوب و باکیفیت

 هدایای تبلیغاتی روز پزشک معمولاً مرغوب و باکیفیت هستند؛ زیرا هدف اصلی از اهدای آنها، تأثیری است که بر روی مخاطب خود می‌گذارند، چنین ویژگی منجر به تعامل افراد با برند شما در زمان طولانی‌تری خواهد شد.

 گیفت روز پزشک در حالت ایده‌آل به‌صورت روزانه مورداستفاده مشتری قرار می‌گیرد. ازاین‌رو کیفیت آن ویژگی مهمی است که نباید فراموش شود. مصرف‌کننده درک می‌کند که برای شما مهم و دوست‌داشتنی است و شما برای دریافت‌کننده ارزش قائل هستید.  هدیه باکیفیت نه‌تنها یک هدف برای نگهداری محسوب می‌شود؛ بلکه همچنان به تبلیغات خودش ادامه می‌دهد؛ زیرا افراد زیادی هستند که آن را در دستان مشتری وفادار شما می‌بینند.

 3- لاکچری و شیک

 طراحی و بسته‌بندی بهترین کادو برای پزشک، باید مجلل و جذاب در نظر گرفته شود. این ویژگی سبب اعتماد بیشتر آن‌ها در تجارت با شما خواهد شد. اگر می‌خواهید پزشک موردعلاقه خود را سورپرایز و هیجان‌زده کنید از بسته‌بندی‌های شیک، محکم و باکیفیت استفاده نمایید.

 مزایای خرید هدیه برای قدردانی از پزشک

 در اینجا مجموعه‌ای از بهترین هدایا برای قدردانی از پزشک مرد و زن وجود دارد. از جمله این هدایا می‌توان به انواع محصولات صنایع‌دستی، دکوری و تزئینی، سلامتی، سفالی و قلمکاری اشاره نمود.

 هدیه مناسب روز پزشک مزایای زیادی را برای کسب‌وکار شما به همراه دارد. این مزایا عبارت‌اند از:

 1- افزایش وفاداری

 پزشکان با دریافت هدیه روز پزشک به اهمیت و ارزشمندی خودشان نزد شما پی می‌برند؛ بنابراین آن‌ها نیز قدردان زحمات شما هستند و ارتباطات صمیمانه‌تری برقرار خواهند کرد در نتیجه اعتماد میان شما و او بیشتر و رابطه شما نیز محکم‌تر خواهد شد.

2- قیمت مناسب

به طور کلی هدایای تبلیغاتی روز پزشک مختص پزشکان عزیز و کادر درمان است. در بسیاری از مواقع مشتریان تمایل دارند تعداد زیادی از این هدایا را به کادر درمان در بیمارستان‌ها یا کلینیک‌های پزشکی و گروه‌های درمانی اهدا نمایند. بدین منظور مجموعه آراهنر تلاش می‌کند این اقلام را با مناسب‌ترین قیمت عرضه نماید.

شما به راحتی می‌توانید با مشاهده  انواع هدایای تبلیغاتی، بهترین هدیه برای قدردانی از پزشک را با قیمت مناسب بودجه خود تهیه نمایید.

3- صرفه جویی در زمان

یک از مزیتهای خرید از فروشگاه‌های آنلاین مجموعه آراهنر این است که برای خرید کادو روز پزشک نیازی نیست مدت زمان زیادی را در شهر بگذرانید. کافی است که در زمان کمی هدایای تبلیغاتی روز پزشک را جستجو کرده و سپس بعد از اتمام روند خرید، آن را در آدرس مورد نظر خود دریافت کنید.

4- شناخت و آگاهی برند

بهترین کادو برای روز پزشک، برند و محصولات شما را در خاطر آنان به‌یادماندنی خواهد نمود. احساس خاص بودن برای آنها بسیار مهم است؛ بنابراین رابطه صمیمانه‌ای را با شما برقرار می‌کنند. اشتیاق، علاقه، وفاداری، اعتماد و صمیمت مشتریان خود را با یک هدیه سازمانی و تبلیغاتی باکیفیت برای روز پزشک افزایش دهید. آنها شما را برای ماه‌ها و سال‌ها در خاطر خود نگه می‌دارند و شما به همین راحتی می‌توانید جایگاه خود را در ذهن و قلبشان تثبیت نمایید.

زمان مناسب برای خرید گیفت روز پزشک

روز پزشک بسیار نزدیک است. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، افراد و مسئولین، مدیران و علاقه‌مندان دوست دارند و می‌خواهند، بهترین کادو روز پزشک را برای تجلیل و احترام، قدردانی و حمایت از پزشکان تقدیم این عزیزان نمایند. ازاین‌رو بهتر است که حداقل دو هفته تا بیست روز قبل از فرا رسیدن روز پزشک، هدایا تبلیغاتی روز پزشک را تهیه و خریداری نمایید.
برای «دریافت اطلاعات» و همچنین «بهترین پیشنهادها» جهت انتخاب و خرید هدیه روز پزشک از همین امروز با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول هدیه روز پزشک

از جدیدترین هدایای تبلیغاتی آراهنر برای روز پزشک می‌توان به teara، Pyramid,De.set و BEAM LIGHT اشاره کرد.

شما هم از طریق سایت و هم از طریق تماس با کارشناسان واحد فروش می‌توانید نسبت به سفارش محصولات روز پزشک اقدام کنید. فقط باید در نظر داشته باشید با توجه به فرصت محدود، زودتر نسبت به سفارش محصولات مورد نیاز خود اقدام کنید.

این موضوع به زمان سفارش دادن و محصولی که سفارش می‌دهید بستگی دارد. اما به طور کل از 3 تا 20 روز زمان لازم برای ارائه محصولات است.

این خدمت امسال و در مناسبت روز پزشک برای نخستین بار عرضه می‌شود و آرا هنر مسئولیت پخش سفارش‌های تهران و کرج را نیز بر عهده خواهد گرفت. بدین صورت که شما با پر کردن یک فایل اکسل و مشخص کردن زمان توزیع، این مسئولیت را به تیم آرا هنر می‌سپارید.

نکاتی که باید در هدیه روز پزشک به آن دقت کافی داشته باشید:

  • در کشور ما یکم شهریور ماه روز پزشک نامیده شده است. روزی که می‌توان برای قدردانی و تشکر از پزشکان عزیز بابت زحمات بسیار زیادی که برای حیات بشر کشیده‌اند هدیه‌ای تقدیم نمود.
  • برای هدیه روز پزشک باید موردی را انتخاب نمائید که دارای چند ویژگی اعم از ماندگار بودن، مناسب سازی شده، مرتبط با جایگاه فرد و هدیه‌ای یونیک باشد.
  • از فاکتورهای مهمی که در انتخاب هدیه باید به دقت نمود بسته بندی و ظاهر هدیه است زیرا باید در ابتدا جذابیت خاصی برای مخاطب داشته باشد. باید این بسته بندی به صورتی باشد که مخاطب شما نتواند محتویات داخل بسته را به راحتی حدس بزند.
سبد خرید

همراهان گرامی

سال نو مبارک!
تا پایان تعطیلات نوروز امکان ثبت سفارش نداریم!
زود برمی‌گردیم:)