دسته‌بندی نشده

انواع هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی

فکر استفاده از انواع هدایای تبلیغاتی از کجا شروع می‌شود؟ احتمالا شما کسب و کار کوچکی دارید یا نو پا هستید اما نمی‌دانید که چگونه نام و نشان تجاری خود را به گوش همگان برسانید. شاید هم شرکت بزرگی دارید که از اهداء اقلام تبلیغاتی تکراری خسته شده‌اید. از طرفی ممکن است که بودجه کافی برای خرید اقلام گران‌تر را نداشته و به دنبال این محصولات با قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید.

در هر موقعیتی که قرار دارید و به دنبال راه حلی برای توسعه و تقویت برند خود می‌گردید یا می‌خواهید از مشتریان قدیمی خود قدردانی کنید، کافی است فقط با ما همراه شوید تا ضمن معرفی انواع هدایای تبلیغاتی، ویژگی‌ها و مزایای آنها را نیز بررسی خواهیم کرد.

زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

دمنوش یکی از نوشیدنی‌های محبوب ایرانی‌هاست که بنا به توصیه‌های طب سنتی در زمان‌های مختلف مصرف می‌شود. ما در این بسته یک عدد فرنچ پرس به همراه یک ماگ سرامیکی و سه گیاه دارویی موثر در ایجاد نشاط، رفع نفخ معده و ایجاد آرامش را قرار داده‌ایم. توصیه طب سنتی بر این است که به دلیل تاثیر گل گاو زبان در تقویت حواس پنجگانه و ایجاد نشاط، ابتدای صبح دمنوش گل گاو زبان بنوشید. آویشن در رفع نفخ معده موثر است، از این رو توصیه می‌شود که این دمنوش را دقایقی بعد از صرف نهار بنوشید. گیاه اسطخودوس هم به دلیل تاثیر فوق العاده در آرامش و رفع استرس، نوشیدنی توصیه شده برای قبل از خواب است.

عیدانه نوروزی (زمان را به دست بگیر…)

عیدانه از جدیدترین محصولات آراهنر برای گیفت هدیه نوروز است که شامل یک کوزه گلی با دانه گندم، یه سفره قلمکار و یک جلد قرآن یا اشعار حافظ به انتخاب شماست.

بسته شیرینی خوری مسی، پیاله سفالی، آبنبات، نقل و جعبه شکلات

بسته شیرینی خوری مسی، پیاله سفالی، آبنبات، نقل و جعبه شکلات

محتویات این بسته:

  • یک عدد شیرینی خوری مسی
  • یک پایه چوبی و پیاله سفالی حاوی آبنبات و نقل
  • یک جعبه شکلات
  • جعبه چوبی با روکش گالینگور

بسته گلدان و آجیل خوری و قندان فیروزه کوبی

این بسته از جمله هدایای تبلیغاتی نفیس آراهنر است که شما می‌توانید به عنوان پک هدیه عید نوروز برای مدیران و مهمان‌های خارجی تهیه کنید. این بسته در یک بسته بندی چوبی که به زیبایی این هدیه می‌افزاید به شما ارائه خواهد شد. صنایع دستی به ویژه فیروزه کوبی همیشه یک هدیه مناسب و زیبا برای شماست و هیچگاه نمی‌توانید از آن چشم پوشی کنید.

بسته شکلات خوری ملیله کاری و شکلات

بسته شکلات خوری ملیله کاری و شکلات

محتویات این بسته:

  • یک عدد شکلات خوری ملیله کاری
  • سه عدد بطری شیشه‌ای حاوی سه نوع شکلات
  • جعبه چوبی با روکش گالینگور
چیستا (بسته‌ای برای مطالعه)

چیستا (بسته‌ای برای مطالعه)

چیستا یک پیشنهاد خوب برای کسانی است که به هدایای فرهنگی و به ویژه کتاب علاقه مند هستند.مشتریان آرا می توانند به صورت انتخابی محتویات هدیه خود را برگزینند و از بین گزینه های مطرح شده، چهار محصول را داخل بسته چیستا قرار دهند. چیستا در اوستا به معنای علم، دانش، فرزانگی و معرفت و از ریشه چیت به معنی اندیشیدن است. این بسته گزینه مناسبی برای هدایای نوروزی سازمانی است به ویژه که در ایام تعطیلات نوروزی فرصت مطالعه، بیشتر از قبل برای همه فراهم است. با انتخاب چیستا می توانید کتابهای مطرح و مهم حوزه کاری خود را نیز به همکاران و یا مشتریان خود هدیه دهید.

دلینا (بسته عرق بهارنارنج و چشم بند سوزن‌دوزی)

این بسته برای آرامش شما در هنگام خواب طراحی شده است. این ترکیب زیبا که روح شما را برای یک استراحت مطلق آماده می‌کند هدیه مناسب برای تشکر و قدردانی است. بسته دلینا حاوی یک عدد بطری عرق بهارنارنج، یک عدد پیاله سرامیکی برای نوشیدن، یک شیشه عصاره اسطوخودوس،یک چشم بند سوزن‌دوزی،‌ یک عدد شمع سرامیکی و یک شیشه کبریت است.

بهارنارنج به دلیل خواص بیشمار و از همه مهمتر درمان اختلالات خواب داخل این بسته گنجانده شده تا قبل از خواب به وسیله کاسه سرامیکی نوش جان کنید. عصاره اسطوخودوس هم در این بسته قرار دارد تا سیستم عصبی بدن شما را آرام کند و عطر تازه‌اش استرس و خستگی شما را کاهش دهد. شمع هم که به باور بسیاری یکی از عمومی‌ترین آرام‌بخش‌های شبانه است. در دلینا نحوه مصرف هریک از محصولات موجود توضیح داده شده است.

بسته شامل انواع نبات طعم دار و چهار عدد فنجان و نعلبکی دست ساز

مهنا ۵ (بسته استکان و نعلبکی و نبات طعم دار)

مُهنا بازخوانی یک سنت قدیمی است. سنتی به نام چای خوری در استکان کمر باریک.این بسته شامل چهار عدد استکان و نعلبکی دکوپاژ شده، یک جعبه نبات طعم دار است. این مجموعه در بسته بندی مقوایی ارائه می‌شود و دارای یک ساک دستی است. شما در این بسته می‌تواند طعم نبات مورد نظر خود را انتخاب کنید و نام شرکت و یا موسسه خود را بر روی ساک دستی حک کنید. این بسته گزینه مناسبی برای هدیه مدیریتی و سازمانی است.

درنگ (بسته ظروف مسی و کاسه های سفالی)

بسته درنگ و ظروف مسی

درنگ جزو هدایای تبلیغاتی خاص و استثنایی است. این بسته یک پایه چوبی است که مناسب میزهای پذیرایی مدیران است. در این پایه چوبی دو عدد پیاله سفالی قرار دارد که ما در آن برای شما توت خشک و مویز قرار داده‌ایم. درون این پایه چوبی بهارنارنج و گل محمدی قرار داده شده است. سه عدد بانکه دسته‌دار پذیرایی مسی هم بخشی از این بسته خاص است. شما می‌توانید به انتخاب خود محتویات پیاله‌ها و پایه‌های چوبی را تغییر دهید. ما از بهترین‌ها استفاده کرده‌ایم. این مجموعه در یک جعبه هاردباکس قرار داده شده است که می‌توانید نام خود و یا موسسه‌تان را روی آن حک کنید. و مناسب هدیه سازمانی است.

تعریف هدایای تبلیغاتی

هر محصول یا کالایی که نام و نشان تجاری شما را به دیگران معرفی می‌کند، هدیه تبلیغاتی است. بسیاری از این هدایا به رایگان به مشتریان و مخاطبان بخشیده می‌شود و معمولا عموم مردم از دریافت این اقلام به شدت استقبال خواهند کرد.

به طور کلی بر روی این هدایا نام، لوگو، آدرس، شماره تلفن، آدرس وب سایت، پیام‌های تبلیغاتی و … درج می‌شود. تا از این طریق مردم و مشتریان با شرکت‌ها، محصولات و خدمات آنها آشنا شده و این آشنایی باعث حفظ و ماندگاری نام شرکت در اذهان مخاطبان و همچنین افزایش شهرت برندشان خواهد شد. 

هدایای شرکتی به مناسبت‌ها و رویدادهای مختلفی مانند معرفی محصول جدید، معرفی کسب و کار نوپا، قدردانی از مشتریان، نمایشگاه ها و.. به مخاطبان بخشیده می‌شود. اشیایی مانند قلم، تی شرت، لیوان، تقویم، کلاه، ساعت و .. جزو کالاهایی هستند که به صورت عمده برای اهداف تبلیغات و بازاریابی به کار می‌روند.

در حال حاضر، فلسفه و ماهیت تهیه و بخشش این هدایا، نسبت به قبل تغییرات چشمگیری داشته است به گونه‌ای که انتخاب آنها مطابق با معیارهای جدید است که شما می‌توانید در سبک زندگی مردم به وضوح مشاهده نمایید.

آشنایی با مراحل انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید

در زمان انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید برای بیننده های خویش بایستی حالاتی را نیز مورد توجه قرار دهید که این حالات در کامیابی و اثربخشی هدیه تبلیغاتی می تواند بر بیننده و سرانجام فروش بیشتر موثر باشد. این مراحل نظیر مراحل ذیل می باشد:

انتخاب هدف

اینکه شخص بداند مقصود از تبلیغات چیست خیلی با ارزش است. برای مثال امکان دارد شما یک موسسه را تازه احداث نموده اید و مقصود شما از تبلیغات شناخت برند و پیشه خود در بازار باشد.

یا امکان دارد شما یک نام تجاری باشید که پیش از این مارکتینگ را انجام داده اید و بیننده نسبت به شما شناخت دارد و با اسم تجاری آشنا است.

در این موضوع مقصود شما از تبلیغات می تواند رقابت با دیگر برند ها و اثبات برند خود در خاطر مخاطب باشد.

و یا نیز امکان دارد مقصود شما از اهدای هدیه تبلیغاتی تشکر از مشتری های با وفا باشد. اکثر این مقاصد می تواند در انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی به شما کمک کند.

انتخاب هدایای تبلیغاتی

انتصاب بودجه

یکی دیگر از حالاتی که در تعیین و تهیه هدیه های تبلیغاتی بایستی به آن توجه نمود بودجه است.

برای هر پیشه ای همواره بودجه یکی از عمده ترین تشویش ها و دل نگرانی های آن پیشه است. شما با دقت به نوع حرفه خود، مقدار سودآوری، تازه احداث یا قدیمی بودن موسسه و نیز نقدینگی که در دسترس دارید بایستی مشخص کنید که چه میزان بودجه نیاز است برای تدارک هدایای تبلیغاتی مفید برای پیشه و حرفه خود هزینه کنید.

این هدایا شامل خودکار تبلیغاتی ، تیشرت، جاکلیدی، بادبزن، جامدادی و… من جمله هدیه های تبلیغاتی به صرفه در حین حال اثربخش و کاربردی هستند.

شناخت مخاطب

از دیگر موارد که در موقع انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید برای نام تجاری و پیشه خویش بایستی به آن توجه نمود شناخت مخاطب مقصود و پژوهش در خصوص مخاطبان و مشتریان است. شما با آگاهی از جنسیت، شغل، تقاضا و سلایق مخاطبین می توانید بفهمید که چه هدایایی می‌تواند برای آن شخص مطلوب و سودمند باشد.

برای مثال اگر مخاطبین شما آقایان هستند و برای هدیه روز مرد می‌خواهید هدیه تهیه کنید برای انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه باید به نیازها و علاقه‌مندی‌های آنها توجه کرد. برای مثال، اگر کارمندان آقا به سفر علاقه دارند، می‌توان برای آنها هدیه سفری تهیه کرد. یا اگر کارمندان آقا به لوازم اداری علاقه دارند، می‌توان برای آنها ست لوازم اداری تهیه کرد.

درمقاله هدایای تبلیغاتی چیست بیشتر درباره این حوزه بخوانید.

اقسام مختلف هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی

شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ به منظور دستیابی به اهداف خاصی از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. این اهداف عبارتند از:

  • شناخت برند و افزایش جلب توجه مشتریان
  • تقویت شهرت برند
  • افزایش وفاداری مشتریان
  • برقراری ارتباط آسان و موثر با مشتریان برای تجارت
  • افزایش درآمد و کسب سود

یک سازمان برای رسیدن به این اهداف باید از هدایایی استفاده کند که بتواند مسیر رسیدن به آنها را برای او میسر  نمایند. بنابراین انتخاب و تهیه هدیه بسیار مهم است. هدیه دادن به معنی ایجاد شور و هیجان و لذت برای مشتری است به صورتی که او به محض دیدن هدیه، سریعا شما را به خاطر بیاورد.

مناسب ترین هدایای تبلیغاتی، محصول باکیفیت، مفید و با دوام است.

در گذشته هدایای تبلیغاتی ارزان، پر مصرف و رایج بود. قیمت کمی داشتند زیرا به لحاظ کیفیت، معمولی بودند. بسیاری از مردم از گرفتن آنها خوشحال می شوند. در حالیکه امروز اینگونه نیست. مصرف کنندگان قدردان هدایای تبلیغاتی با کیفیت و مفید هستند.

اگر هدیه اداری کیفیت و کارایی نداشته باشند، مردم تصور می کنند که شما تلاش زیادی برای ارائه ایده های جدید و نوآورانه جهت اهدای این محصولات نکرده اید. این مساله نتیجه خوبی هم در بر ندارد زیرا ویژگی بد یک هدیه تبلیغاتی نیز تاثیر بدی خواهد داشت.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه ، بسیار نوآورانه، با کیفیت، کاربردی و جذاب هستند. تیم طراحی آراهنر بی‌وقفه ایده‌های جذابی را برای ارائه بهترین هدایا ارائه می‌کنند. آنها به تمام معنی هنرمند و خلاق هستند.

سلیقه و علایق مشتریان، سبک زندگی آنها، ارزش‌های اخلاقی،اجتماعی، سیاسی و بسیاری از معیارهای دیگری وجود دارد که باعث شده‌اند که ما بتوانیم سوار بر این موج عظیم، جدیدترین محصولات آراهنر را برای مشتریان و مخاطبان خود به بازار عرضه کنیم.

این اقلام مناسب با سبک زندگی مشتریان طراحی و آماده سازی شده‌اند. به عنوان مثال بسیاری از مخاطبان اهل موسیقی و ورزش هستند. در مجموعه ما هدایایی وجود دارند که این نیازهای مصرف‌کنندگان را به خوبی برطرف می‌کنند.

مردم انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را دوست دارند. آنها به زیبایی و سلامت جسمی خود اهمیت می‌دهند. و همچنین از جدیدترین هدایای تبلیغاتی دیجیتال مجهز به فن‌آوری‌های روز استقبال می‌کنند. تک تک این موارد جزء لاینفک ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی ماست.

هدایای دیجیتال

بعضی از مشتریان بیشتر از کیفیت محصول، به گران قیمت بودن و خاص بودن آن توجه دارند. در دنیای تجارت افراد خاصی هستند که بر روند کسب و کار شرکت‌ها و سازمان‌ها تاثیر می‌گذارند. افراد مشهور و تاثیرگذار جامعه، همچنین کسانی که نظرات و تصمیمات آنها در روند مشتری یابی و تجارت شما نقشی مهم و کلیدی دارند.

به عنوان مثال احتمالا شما مشتری مهمی در بازار دارید که او هر ساله تعداد زیادی از محصولات شما را خریداری می‌کند و به شما وفادار مانده است. در این صورت برای قدردانی، حفظ و افزایش وفاداری او، چه هدیه تبلیغاتی را در نظر می‌گیرید؟

اگر او با یک کلام ساده شما را به فرد دیگری معرفی کند، خوشحال نمی‌شوید؟

پاسخ خیلی ساده است. مطمئنا شما هدیه‌ای لاکچری، گران قیمت و با بسته‌بندی شیک و خاص را انتخاب می‌کنید.

شما می‌توانید از هدایای تبلیغاتی لوکس و صنایع دستی منحصر به فرد استفاده نمایید. دست شما برای انتخاب باز است. زیرا ما مجموعه متنوعی از این محصولات را برای هر نوع سلیقه‌ای گرد هم آورده‌ایم.

هر ساله مناسبت های زیادی وجود دارند که مردم به دلیل وجود آنها گرد هم جمع می شوند. عاشق هدیه دادن و هدیه گرفتن هستند. عشق و علاقه و حس قدردانی خود را از طریق بخشش هدیه به دوستان و آشنایان و عزیزان خود ابراز می کنند.

آیا کارمندان شما، مشتریان شما، ذینفعان سازمان شما،که جزئی از سرمایه‌های کسب و کار شما محسوب می‌شوند؛ برای شما ارزشمند و عزیز هستند. آنها را دوست دارید؟

باز هم یک جواب بله خواهید داد. بله!

هدایای تبلیغاتی مناسبتی، کار شما را راحت می کند. به هر مناسبتی چه عید نوروز، چه روز کارگر، چه شب یلدا و…

مناسبت های شیرینی هستند که می توانید از این فرصت های بی نظیر استفاده کرده و نام و نشان تجاری خود را همراه سبک زندگی مردم قرار دهید. برای مثال کادوی روز پدر و روز مرد را طوری را برگزینید که تا به حال نداشته است یا اینکه علاقه‌مندی‌هایش را در نظر بگیرید و با کمی خلاقیت آن را چندین برابر جذاب و خاطره انگیز نمایید. یشنهادات متنوع و شگفت‌انگیز، با کیفیت و کاربردی در فروشگاه آراهنر تجربه‌ای شیرین را به عنوان هدیه روز پدر برای شما و پدرعزیزتان به همراه دارد.

این هدایای سازمانی تماس مستقیمی را بین کسب و کار شما و مشتریان و مصرف کنندگان برقرار می‌کند. آنها برند شما را می‌بینند، لمس می‌کنند، استفاده می‌کنند و به طور کلی قسمتی از زندگی روزمره‌شان هستید و خواهید بود. مطمئن باشید حداقل به مدت 2 سال در یادشان خواهید ماند.

ویژگی هدایای تبلیغاتی

از آن جایی که هدایای تبلیغاتی با اهداف خاصی تهیه و اهدا می‎شوند بنابراین باید ویژگی‎های منحصر به فردی داشته باشند، از جمله اینکه:

1.مورد پسند باشند:

در هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی، باید حتماً سلیقه و علایق مشتری یا مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید. هم چنین به سن، جنسیت و کلاس اجتماعی آن‎ها توجه کنید.

2. کاربردی باشند:

  یکی از ویژگی‎های مهم یک هدایای تبلیغاتی این است که برای مصرف کننده کاربردی باشد. در واقع هدیه تبلیغاتی نباید فقط با اهداف بازاریابی تهیه شود، بلکه حتماً سعی کنید، هدایایی کاربردی و مفید انتخاب کنبد و شخص مخاطب هدف آن را به خانه یا دفتر کار خود ببرد و از آن استفاده کند، در غیر این صورت مطمئن باشید که هدیه تبلیغاتی شما را حتی برای مدت طولانی نگاه نمی‎دارند. 

3. از کیفیت مناسبی برخوردار باشند:

 از دیگر ویژگی‎های هدایای تبلیغاتی، کیفیت آن است. از آن جایی که هدایای تبلیغاتی که انتخاب می‎کنید، در واقع معرف شرکت شماست، بنابراین هیچ گاه نباید برای کاهش هزینه‎ها، هدایای تبلیغاتی بی کیفیت در اختیار مشتریان و شرکای کاری خود قرار دهید.

از طرفی وقتی هدایای تبلیغاتی شرکت شما بی کیفیت باشند، دوام زیادی نخواهد داشت و از آن جایی که شما می‎خواهید هدیه‎ای که می‎دهید برای مدت طولانی باقی بماند تا هر بار که مخاطب شما به آن نگاه می‎کند؛ نام و برند شما را به یاد بیاورد، بنابراین هدایای تبلیغاتی بد و بی کیفیت برای شما کارایی نخواهند داشت.

کیفیت هدایای تبلیغاتی

4. ماندگاری بالایی داشته باشند:

ماندگاری هدایای تبلیغاتی یکی از ویژگی های اصلی آن‎هاست زیرا قرار است شخص دریافت کننده هدیه برای مدت طولانی هدیه شما را نزد خود نگه دارد و این هدیه یادآور نام تجاری شما باشد، بنابراین بهتر است از هدایایی استفاده کنید که از طول عمر آن‎ها مطمئن هستید.

5. لوگوی شرکت را داشته باشند:

هدایای تبلیغاتی شما باید دارای لوگو و نشان تجاری شرکت شما باشد زیرا در غیر این صورت تنها شخص دریافت کننده هدیه می‎داند که آن را از شرکت شما به هدیه گرفته است و سایرین که آن هدیه را می‎بینند، نام و اثری از شرکت شما نخواهند دید.

6. یونیک یا منحصر به فرد باشند:

گاهی اوقات اهدای یک خودکار یا یک فلش یو اس بی نمی‎تواند نظر مشتریان یا مخاطبان شما را جلب کند زیرا این هدایا قدیمی و تکراری شده‎اند و بهتر است برای جلب توجه آن‎ها از هدایای تبلیغاتی یونیک و منحصر به فرد استفاده کنید.

هدایای تبلیغاتی خاص و منحصر بفرد

مزایای هدایای تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی تکراری، کار شما را سخت‌تر می‌کند. آنها هم مزایای زیادی دارند اما تاثیر این مزایا چقدر است؟ هر یک از انواع هدایای تبلیغاتی مزیت‌ های خاص خودشان را دارند. اما به طور کلی آنها کمک شایانی برای رسیدن به اهداف بازاریابی و تبلیغاتی کسب و کار شما هستند.

با صراحت و بسیار ساده می‌گویم:

هدایای تبلیغاتی خلاقانه به دلیل استفاده از ذوق هنری و ایده پروری و همچنین خلاقیت، بسیار لذت‌بخش و هیجان‌انگیز هستند آنها علاوه بر کیفیت خوب و قیمت مناسب، جایگاه برند شما را در ذهن مشتری حک می‌کنند.

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت با تعداد بالا و بسیار متنوع، عامل اصلی معرفی و شناخت برند شما در کمپین‌های تبلیغاتی، نمایشگاه ها محسوب می‌شوند. مردم به دنبال دریافت چنین محصولاتی هستند زیرا آنها را خوشحال می‌کنند. قیمت این محصولات ارزان و مناسب است و تعداد زیادی از مخاطبان را جذب خود می‌کنند. شما با کمترین هزینه؛ بارها و بارها به کرات دیده و شنیده می‌شوید.

هدایای تبلیغاتی لوکس و اختصاصی حس قدردانی و وفاداری مشتریان شما را افزایش می‌دهد. آنها درک می‌کنند که به یادشان هستید و این عمل پسندیده شما را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. زیرا همیشه مردم به صورت ناخودآگاه از تجربیات لذت‌بخش خود سخن می‌گویند.

دوست دارید نقل محافل مشتریان خود باشید! انواع هدایای تبلیغاتی آراهنر، انتظارات شما را به راحتی برآورده می‌کند.

کیفیت، ماندگاری، کآرایی و مفید‌بودن هدایای تبلیغاتی ما ضمانتی است که مشتریان بیشتری جذب برند و پیام شما خواهند شد.

با کمال میل در خدمت شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

اهدای هدایای تبلیغاتی

بودجه بندی خرید انواع هدایای تبلیغاتی

به طور کلی  بودجه بندی خرید انواع هدایای تبلیغاتی، به میزان سرمایه شرکت بستگی دارد و می تواند یک عدد متغیر باشد، برنامه ریزی در بودجه بندی مناسب با کمپین تبلیغاتی، می تواند کسب و کار شما را به شکل واقع بینانه تری با هدفی که در نهایت دارید، روبه رو کند؛ بدین منظور لازم است اقدامات زیر را انجام دهید:

تعیین هدف

پیش از این که تصمیم بگیرید چه هدایای تبلیغاتی برای شرکت شما مناسب هستند باید هدف بازاریابی خود را مشخص کنید.

تعیین استراتژی

پس از مشخص کردن هدف، نوبت به تعیین استراتژی هایی می رسد که نشان می دهد چه روش هایی برای بهتر دیده شدن و تاثیر گذاری بیشتر تبلیغات موثر هستند. به عبارت دیگر، برای استفاده حداکثری از بودجه خود، باید استراتژی های تبلیغاتی را در نظر بگیرید که بتواند در زمان درست به دست افراد مناسب برسد.

بررسی آمار

شما می توانید برای این که در تنظیم بودجه خود موفق عمل کنید، از داده های به دست آمده سال پیش استفاده کنید. برای این کار کافی است تا معیارهای فروش قبلی خود را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید درک کنید کدام تاکتیک ها و روش ها برای شما کارایی بیشتری داشته است و در مقابل کدام یک بی تاثیر بوده اند. با این کار می توانید بودجه خود را در مسیری قرار دهید که احتمال جوابگویی آن بیشتر است.

مشخص کردن میزان اثربخشی هدیه

با تحقیق و جستجو می توانید از اثر بخشی هدیه تبلیغاتی که قرار است تهیه کنید مطمئن شوید. شاید در برخی از مواقع مجبور شوید هدایایی گران قیمت تر را تهیه کنید، اما آنچه مهم است میزان بازگشت سرمایه این شیوه تبلیغاتی است.

میزان اثربخشی هدیه

سوالات متداول درباره انواع هدایای تبلیغاتی

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از هدایای تبلیغاتی، جلب نظر مخاطبان است.

مهم ترین مراحل انتخاب هدایای تبلیغاتی عبارتند از انتخاب هدف، تعیین بودجه و شناخت مخاطب

هدایای تبلیغاتی مفید و پرکاربرد، هدایای تبلیغاتی دکوری، هدایای تبلیغاتی مناسب پذیرایی، هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدایای تبلیغاتی مناسبتی و غیره

کاربردی باشند، مورد پسند شخص هدیه گیرنده باشند، کیفیت بالایی داشته باشند، دوام و ماندگاری زیادی داشته باشند، خلاقانه و جذاب و منحصر به فرد باشند.

نکات مهم درباره انواع هدایای تبلیغاتی

  • با استفاده ازهدایای تبلیغاتی می توان به مخاطبان کمک کرد تا با نام تجاری، نوع کسب و کار، خدمات و محصولات یک شرکت یا موسسه بیشتر آشنا شود.  
  • استفاده از هدایای تبلیغاتی می تواند پیوستگی کسب و کارها را در کلیه مراحل بامخاطبان آن ها حفظ کند.
  • ارائه هدایای تبلیغاتیهمیشه برای تبلیغات و شناخت نام تجاری کسب و کارها نیست بلکه برخی اوقات می‌تواند به منظور قدرشناسی و رضایتمندی مشتریان مورد استفاده قرار بگیرد.
  • مراحل محتلف تهیه هدایای تبلیغاتی عبارتند از انتخاب هدف، تعیین بودجه و شناخت مخاطب
  • انواع هدایای تبلیغاتی عبارتند از هدایای تبلیغاتی مفید و پرکاربرد، هدایای تبلیغاتی شیک و تزئینی، هدایای تبلیغاتی مفید الکترونیکی، هدایای تبلیغاتی زنانه، هدایای تبلیغاتی دانش آموزان، هدایای تبلیغاتی کارمندان
  • هدایای تبلیغاتی مناسب باید مورد پسند دریافت کننده آن باشد، کاربردی باشد، از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، ماندگاری بالایی داشته باشد، یونیک و منحصر به فرد باشند و به لوگوی شرکت مزین باشد.
  • هدایای تبلیغاتی می تواند یک تصویر مثبت از برند تجاری شما ایجاد کند.
  • هدایای تبلیغاتی می تواند رابطه شما را با مشتریان و همکاران تجاریتان را مستحکم‎ تر ‎کند.
  • هدایای تبلیغاتی می تواند یک تصویر ذهنی ماندگار ایجاد کند.
  • هدایای تبلیغاتی می تواند مشتریان کسب و کار شما را افزایش ‎دهد.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

1 دیدگاه در “انواع هدایای تبلیغاتی

  1. بسیار عالی و کامل انواع هدایای تبلیغاتی را توضیح دادید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *