تبلیغات

ویژگی هدایای منحصر به فرد

ویژگی هدایای منحصر به فرد

آیا با ویژگی های هدایای خاص و منحصر بفرد آشنا هستید؟ می دانید چنین هدیه هایی برای چه مناسبت هایی ضروری است؟ با ست های منحصر بفرد آراهنر آشنایی دارید؟ در این مقاله علاوه بر پاسخ دادن به تمامی این سوالات، هر آنچه باید در مورد هدایای منحصر بفرد بدانید را بیان خواهیم کرد. پس با آراهنر همراه باشید ...

معرفی منحصر بفرد‌ترین بسته‌های هدیه آراهنر

در ادامه به معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی آراهنر می‌پردازیم:

هونواک (بسته موسیقی ایرانی)

مثال پاراگراف‌های قبلی در مورد هدیه هونواک را به خاطر دارید؟ یکی از منحصر بفرد‌ترین هدایای تبلیغاتی چوبی که می‌توانید برای معلمان موسیقی و هر کسی که به موسیقی ایرانی علاقه دارد تهیه کنید. در این بسته یک عدد ساز ایرانی مینیاتوری به همراه یک عدد فلش پر از موسیقی‌های آرامش بخش ایرانی وجود دارد. بسته بندی این هدیه خلاقانه نیز همانند محصولات آن خاص و از جنس چرمی است.

محصولات این بسته عبارت‌اند از:

  • یک عدد ساز ایرانی کوچک
  • یک عدد فلش مموری حاوی موسیقی سنتی
  • بسته بندی چرمی

هونواک (بسته موسیقی ایرانی)

بسته صنایع دستی ترکیبی

این بسته بهترین گزینه برای علاقمندان صنایع دستی اصیل ایرانی است. اولین هدیه آن یک عدد شکلات خوری قلم‌زنی حاصل دسترنج هنرمندان می‌باشد. در کنار آن یک عدد رومیزی قلمکار ویژه نیز وجود دارد. از دیگر هدایای مصرفی این بسته طلای سرخ، زعفران و جعبه خاتم است. تمامی این هدایا در حعبه لوکس چوبی با روکش منحصر بفرد قلمکار قرار می‌گیرند.

محصولات این بسته عبارت‌اند از:

  • یک عدد شکلات‌خوری قلم زنی 
  • یک عدد جعبه خاتم مجری 
  • یک عدد پارچه قلم‌کار (80*80 سانتی متر)
  • یک عدد کاشی گرد هفت رنگ
  • یک مثقال زعفران
  • بسته بندی چوبی با روکش قلمکار
بسته شکلات‌خوری قلم زنی، سفره قلم‌کار و کاشی نقاشی شده (107)

بسته شکلات‌خوری قلم زنی، سفره قلم‌کار و کاشی نقاشی شده

کافا 3 (بسته قهوه اسپرسو)

مخاطب شما از دوستداران قهوه است؟ اگر جوابتان بله است، حتما باید با بسته کافا 3 آشنا شوید. این بسته می‌تواند خرید هدیه تولد مناسبی برای مخاطب شما باشد. در این بسته از ظروف سفالی با رنگ خاص استفاده شده است. همین ویژگی باعث شده کافا 3 از هدایای منحصر بفرد محسوب شود. در این بسته هر آنچه برای نوشیدن یک فنجان قهوه دلنشین لازم است وجود دارد. از موکاپات گرفته تا استکان نعلبکی و قهوه اسپرسو و شکلات.

محصولات این بسته عبارت‌اند از:

  • یک عدد موکاپات
  • 4 عدد استکان نعلبکی سفالی
  • یک بسته پودر قهوه
  • یک بسته شکلات
  • بسته بندی هاردباکس

کافا 3 (بسته قهوه اسپرسو، فنجان و نعلبکی)

دستینه 2 (بسته مهر و موم)

اگر به دنبال هدیه‌ لوکس و منحصر بفرد با حال و هوای نوستالژیک و در عین حال کاربردی هستید، پیشنهاد ما به شما بسته هدیه دستینه 2 است. دراین بسته دو عدد مهر دسته دار وجود دارد که می‌توانید نام و یا برند مورد نظر خود را برای حک شدن روی آن سفارش دهید. در کنار این مهر‌ها یک عدد استامپ برای مصارف ضروری روزانه به همراه لوازم مهر و موم وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این بسته خلاقانه بسته بندی چرمی لوکس آن است.

محصولات این بسته عبارت‌اند از:

  • دو عدد مهر برنجی با دسته چوبی(با قابلیت شخصی‌سازی)
  • یک عدد استامپ
  • یک شیشه موم رنگی
  • یک عدد لاک آب کن
  • یک عدد شمع وارمر
  • بسته بندی چرمی

دستینه 2 (بسته مهر و موم)

نوشه (بسته عرقیات گیاهی و کاسه)

همه ما حتما در زندگی خود این تجربه را داریم. اینکه در هنگام هر نوع بیماری، انواع و اقسام توصیه‌هایی را می‌شنویم که به جای مراجعه به پزشک، از عرقیات گیاهی استفاده کنیم.
جالب این است که اکثرا هم به این نوع توصیه‌ها، اعتماد داریم و حتی توصیه‌های مادربزرگ‌هامان را بیشتر از نسخه‌های پزشکی می‌پذیریم

بنا این این فرهنگ عمیق در دل مردم ایران، ایده پردازی بسته‌ای متشکل از عرقیات گیاهی در آراهنر آغاز شد. با توجه به تنوع و گستردگی این عرقیات، ابتدا در یک پایش اولیه، عرقیاتی را انتخاب کردیم که عمومیت بیشتری دارند و بیشتر در امراض احتمالی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین این بسته هدیه نوروزی مناسبی است.

به همین دلیل هم عرق نعناع، عرق بیدمشک، عرق هل، عرق بهار نارنج و عرق کاسنی انتخاب شدند. در ادامه از میان انواع ظروف تولید شده در شهرهای مختلف، کاسه‌های رنگی لعاب برجسته انتخاب شدند.

در ادامه برای حفظ سلامت شیشه‌های عرق تا رسیدن به دست مصرف کننده، مقرر شد تا بسته بندی از دو جنس چوبی و هارد باکس طراحی و تولید شود.

این هدیه از جهت منحصر به فرد بودن یکی از سرآمدان محصولات آراهنر است. بسیاری از سازمان‌هایی که تاکنون این محصول را تهیه کرده‌اند از اثرگذاری این هدیه سازمانی در فرآیند کاری‌شان با مشتریان‌شان برای ما تعریف کرده‌اند

محتویات این بسته:

  • چهار عدد پیاله کوچک
  • چهار عدد بطری
  • مقداری عرق کاسنی
  • مقداری عرق بهارنارنج
  • مقداری عرق بیدمشک
  • مقداری عرق هل
  • بسته بندی هاردباکس

نوشه (بسته عرقیات گیاهی و کاسه)

ویان (بسته سرمه سیاه و سرمه‌دان)

سرمه نه تنها یک ابزار کهن زیبایی ‌بخش به زنان مشرق‌ زمین است که به زعم برخی از طبیبان سنتی، استعمال آن مفید هم هست. بسته‌ سرمه، از جمله بسته‌های زنانه‌ای است که تدارک دیده‌ایم. در این بسته از هدایای تبلیغاتی ارزان آراهنر یک سرمه‌دان که از استخوان شتر، به همت هنرمندان اصفهانی ساخته و با قلم نقاشان این شهر پرداخته شده است، قرار دارد.

در بسته‌ سرمه همچنین یک سرمه، از عالی‌ترین سرمه‌‌های سیستان و بلوچستان نیز وجود دارد، تا استعمال آن نه تنها زیبایی زنان سرزمین‌مان را بیشتر کند که تداعی‌‌کننده‌ هویت تاریخی زنان سرزمین‌مان نیز باشد. این بسته می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه روز دختر و روز زن باشد. 

سرمه دان دست ساز از جنس چوب و یا استخوان شتر به همراه سرمه هفت مغز اعلی

ویان (بسته سرمه سیاه و سرمه‌دان)

لزوم ارائه هدایای منحصر به فرد چیست؟

پاسخ این سوال تقریبا مشخص است. ما همواره تمایل داریم هدیه‌ای استفاده کنیم که یادآور ما و مجموعه‌ی ما در اذهان مخاطبانمان باشد. از طرفی برای این منظور باید هدیه خاص و منحصر به فردی ارائه داده باشیم.

این نوع هدایا، مطابق تعریف انحصار، مختص فرد یا مجموعه مشخصی هستند در واقع مشخصات یا ویژگی‌های آن فرد یا مجموعه در خرید گیفت تبلیغاتی مورد توجه قرار گرفته‌است. به طور شفاف‌تر، هنگامی که شما هدیه‌ای انحصاری دریافت می‌‌کنید، متوجه خواهید شد که این هدیه از جانب چه کسی یا کسانی ارائه شده است.

هدایای منحصر بفرد چه نوع هدیه هایی هستند؟

شاید شما نیز در مناسبت هایی ویژه، هدایای تبلیغاتی خاص تهیه کرده باشید که کاملا مطابق سلیقه شما بوده‌اند. به هدایایی از این دست هدایای منحصر بفرد می‌گویند. عده‌ای تصور می‌کنند منظور از منحصر بفرد بودن هدیه، نوع هدایا و یا قیمت آن‌ها است. در حالیکه منحصر بفردی به واسطه مجموعه‌ای از ویژگی‌ ها ایجاد می‌شود. در واقع همان طور که از اسم آن نیز مشخص است، شما هدیه‌ای تدارک می‌بیند که منحصرا برای آن فرد انتخاب و طراحی شده است.

تصور کنید شما معلم موسیقی هستید. برای هدیه روز معلم دوست دارید یک هدیه کلیشه‌ای معمولی بگیرید یا هدیه‌ای خاص که منحصرا در ارتباط با شغل و ویژگی‌های اخلاقی شما باشد؟ پاسخ آن کاملا مشخص است. برای مثال آراهنر برای خرید هدیه مناسبتی، هدیه منحصر بفرد هونواک را طراحی کرده است.این نوع هدایا علاوه بر مناسبت‌های شخصی، در دنیای تبلیغات و کسب و کار نیز بسیار پرطرفدار هستند.

هدایایی منحصر بفرد و ویژه

مهم‌ترین ویژگی‌های هدایای منحصر بفرد

هنان طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، تعدادی از ویژگی‌های اساسی هستند که هدایا را منحصر بفرد می‌سازند. در واقع در انتخاب هدیه و یا ست مورد نظر لازم است ویژگی‌های زیر را در خاطر داشته باشید، تا بهترین گزینه‌ ها را برای مخاطبان خاص خود تهیه کنید. بیایید بدون معطلی به بررسی این ویژگی‌ها بپردازیم:

ایده و خلاقیت فاکتور اصلی در هدیه‌های منحصر بفرد

اولین چیزی که بیشترین اهمیت را دارد، به کار گرفتن خلاقیت و ایده پردازی در تهیه هدیه است. اگر به دنبال هدیه‌های کلیشه‌ای و کپی برداری از ایده سایر افراد باشید، در تهیه انواع هدایای تبلیغاتی منحصر بفرد موفق نخواهید بود؛ بنابراین لازم است با به کار گرفتن قدرت خلاقیت خود، بیرون از چارچوب‌ های همیشگی قدم بگذارید.

بسته بندی خاص، اولین تاثیر مناسب بر مخاطب

مهم نیست هدیه شما چیست، گران قیمت است یا ارزان، خلاقانه است یا تکراری. در هر صورت با داشتن بسته بندی لوکس و خاص تاثیر بسیار خوبی بر مخاطب خواهید گذاشت. 

بسته‌بندی‌های منحصر بفرد

نوع محصولات در بسته‌های هدیه

نوع کالا محصولاتی که خریداری می‌کنید، از دیگر عوامل تاثیر گذار است. بهتر است در انتخاب هدایا شغل، علایق و ویژگی‌ها اخلاقی افراد را در نظر داشته باشید تا بتوانید هدایایی منحصر بفرد خریداری کنید. اصلا جای نگرانی نیست! در آراهنر انواع مختلفی از هدایای کاربردی و خاص برای سلیقه‌ های مختلف را طراحی کرده‌ایم تا از میان‌ آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

برای مطالعه بیشتر درباره این حوزه مقاله هدایای تبلیغاتی چیست را بخوانید.

سوالات متداول هدایای منحصر بفرد

مهمترین علت برای انتخاب هدایای منحصر به فرد این است که دریافت کننده متوجه شود که شما برای تهیه هدیه برای او وقت و انرژی صرف کرده‌اید و یک هدیه دم دستی انتخاب نکرده‌اید. از سوی دیگر مدیران که اغلب دریافت کننده هدایای شما هستند، از سازمان‌های مختلف هدیه دریافت می‌کنند و حتما هدایای منحصر به فرد و خاص را برای خود نگه می‌دارند.

شخصی سازی مهمترین ویژگی هدیه منحصر به فرد است. هدیه‌ای مطابق با سلائق و علاقه‌مندهای دریافت کننده و برای خود او طراحی و تولید شود. به عنوان مثال اهدای لباس تیم محبوب یک مدیر، یک هدیه منحصر به فرد است.

به عقیده ما بسته های دستینه یک و دو جزو منحصر به فرد ترین هدایای آرا هنر هستند. چرا که با اسم و عنوان فرد دریافت کننده تولید می‌شود و از این حیث به طور کامل شخصی سازی می‌شود.

نکات مهم در مورد هدایای منحصر بفرد

به مهم‌ترین نکات در مورد هدایای منحصر بفرد توجه فرمایید:

  • هدایای منحصر بفرد، با داشتن ویژگی‌های خاص برای مناسبت‌های ویژه بهترین گزینه هستند.
  • از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های هدایای منحصر بفرد می توان به بسته بندی لوکس، محصولات خاص و عنصر خلاقیت در انتخاب آن اشاره کرد.
  • برای خریداری هدیه منحصر بفرد، بهتر است ویژگی‌های شخصیتی افراد را نیز در نظر داشته باشید.
  • در آراهنر انواع مختلفی از هدایای منحصر بفرد وجود دارد. از جمله آن‌های می‌توان به بسته های هنری، صنایع دستی و موارد کاربردی و مصرفی اشاره کرد.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *