هدایای خلاقانه

لوگوی اراهنر

رقابت در میان شرکت‌ها با هدف شناخت و آگاهی از برند، تبلیغات و بازاریابی، در حال رشد است. آن‌ها باید روابط سالم خود را با مشتریان، کارمندان و شرکا حفظ کنند. و همچنین قدردانی و سپاسگزاری خود را اعلام نمایند. هدایای تبلیغاتی خلاقانه، روشی منحصر به فرد، معنادار و بسیار تاثیرگذار است.

خوشبختانه گزینه‌های بسیار زیادی برای دستیابی به ایده‌های خلاقانه جهت تولید هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد و خاص وجود دارد. این ایده‌های هنری ناب، تمامی نیازها را به راحتی برآورده می‌سازد. آنها همه کاره، جذاب، لوکس، خاص، مفید و کاربردی هستند. مشتریان خود را با اهداء هدایای تبلیغاتی به برند خود سنجاق کنید. آنها هرگز دست از سر شما بر نمی‌دارند چون می‌دانند که دوستشان دارید و برای شما بسیار با ارزش هستند. با ما همراه باشید تا علاوه بر کسب تجربه‌ای لذت بخش، بهترین‌های دنیای هدایای تبلیغاتی خلاقانه را به شما معرفی کنیم.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه چیست؟

شرکت‌ها باید علاقه و هیجان مشتریان خود را برانگیخته نمایند اما انجام این کار سخت و مشکل است. به خصوص موقعی که وقت زیادی برای این کار وجود نداشته باشند. هدف اصلی از ارائه  گیفت تبلیغاتی شرکتی، رساندن پیام به مخاطب است به طوری که او بتواند به راحتی پیام شما را درک نموده و برند و نام شما را برای مدت زمانی طولانی در یاد و خاطره خود نگه دارد.

نوشتن نام تجاری بر روی هدایا مطمئنا شما را در معرض دید مخاطب قرار می‌دهد اما یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه، سر و صدای زیادی به پا می‌کند.

برای طراحی و آفرینش هدایای تبلیغاتی علاوه بر تفکر فراوان و ذوق هنری، نیاز به خلاقیت دارید زیرا آنها قرار است با مشتریان همصحبت شده و پیام شما را به گوش آنان برسانند.

چه چیزی را می‌خواهید به گوش مخاطب برسانید. دوست دارید چه چیزی را درباره شما بدانند و ببینند. مطمئن نیستید که این کار را چگونه می‌توانید انجام دهید؟ نگران نباشید تیم آراهنر با کمال میل در خدمت شما هستند.

تیم طراحان و هنرمندان برجسته آراهنر همیشه وقت خود را صرف نوآوری، ایده پردازی برای ساخت هدایای شما می‌کنند. زیرا می‌دانند که لبخند و ذوق شما با دیدن این هدایای تبلیغاتی خاص بیشتر می‌شود. آثار هنرمندان ما کششی برای تجربه کردن یک حس لذت بخش را در وجود مشتریان ایجاد می‌کنند. 

از جمله هدایای تبلیغاتی خلاقانه آراهنر می‌توان به گیفت‌های تبلیغاتی از ترکیب انواع صنایع دستی از جمله فیروزه‌کوبی،سفال ، قلمزنی و.. اشاره کرد.

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی خلاقانه

طراحی و ساخت  پکیج تبلیغاتی باید به گونه‌ای باشد که بتواند فقط در چند کلمه کوتاه پیام شما را با مشتری به اشتراک بگذارد. هر چیزی که به اسم شعار یا نام تجاری بر روی محصولات درج می‌کنیم نشان دهنده تصویری از کسب و کار شماست.

  • قدر دانی کردن

همه مردم دوست دارند و توقع دارند که به هر شکلی از آنها تشکر و قدردانی شود. کسب و کار شما با تهیه هدیه مناسب برای تشکر و قدردانی از مخاطبان و مشتریان خود می‌تواند این پیام را به آن‌ها انتقال دهند که آن‌‌ها برای شما مهم بوده، هستند و خواهند بود. چنین حرکتی، تاثیر مثبتی بر روی مخاطب می‌گذارد. بسیاری از مشتریانمان را دیده‌ام که پیام قدردانی را در کنار اطلاعات تماس خود قرار داده‌اند. این عمل یک استراتژی برنده است. چون احتمال بازگشت مشتری شما به دلیل قدردانی بیشتر می‌شود.

  • سرگرم کننده

مطمئن باشید سرگرم نمودن مخاطب کاری پسندیده و هیجان انگیز است. اگر محصولی را که اهدا می‌کنید سرگرم کننده باشد؛ مخاطب شما لذت بیشتری می برد. بنابراین بهترین کار برای جلب توجه او این است که پیامی را بنویسید که احساس کند فقط برای او نوشته شده است.

از جمله هدایای سرگرم‌کننده که تیم آراهنر طراحی و تولید کرده است می‌توان که بسته‌های آدرنالین اشاره کرد که مناسب تهیه ‌پک شب یلدا است.

نویسندگان خلاقی وجود دارند که می‌توانند شعار یا پیام مناسب شما را به همراه  هدیه خاص و سفارشی برای مخاطب  بنویسند. به عنوان مثال درج یک نوشته کوتاه و جذاب بروی یک قلم که مختص مشتری شماست کاری سرگرم کننده و جالب است. به خصوص اینکه احتمالا او قلم را همیشه در دست خود و یا جیب خودش نگهداری خواهد کرد.

  • اجتماعی بودن

امروزه وجود رسانه های اجتماعی برای تبلیغات برند بسیار کارآمد هستند و می توانند افراد زیادی را جذب برند و کسب و کار شما نمایند. انجام این کار بسیار ساده است. کافی است که آدرس آن‌ها را در کنار نام و نشان تجاری خود بر روی هدیه تبلیغاتی درج کنید.

یکی از مشتریان عزیز ما با اهدا  هدایای تبلیغاتی ارزان البته همراه با درج آدرس صفحه اینستاگرام خود بر روی اقلام، توانست مشتریان بیشتری را به صفحه اینستاگرام خود جذب نماید. این ایده بسیار عالی است زیرا بسیاری از مردم حتی برای گذراندن اوقات خود از این رسانه اجتماعی زیاد استفاده می‌کنند.

  • رویدادها، فرصتی بزرگ هستند

امروزه ارائه هدایای تبلیغاتی خلاقانه بر اساس رویدادها و مناسبت‌های گوناگون نیز انجام می‌شوند. رویدادهای مختلف فرصت‌های بزرگی هستند که از آنها نمی‌توان چشم پوشی کرد. به عنوان مثال روز خبرنگار را می‌توان نام برد. بسیاری از مسئولین و سازمان‌ها در چنین رویدادی هدیه روز خبرنگار را برای روزنامه نویسان و خبرنگاران عزیز در نظر دارند.

رویدادهایی مانند روز مرد یا زن، روز جهانی کارگر، انواع نمایشگاه‌های بین‌المللی و هر موضوعی که برای کسب و کار شما مهم و حیاتی است.

  • سفارشی‌سازی یا شخصی‌سازی

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب هدیه تبلیغاتی،  قابلیت سفارشی سازی آن است. تا به حال از یک محصول خاص برای هدیه دادن به یک مشتری خاص استفاده کرده‌اید؟

اگر به روحیه و علایق و شخصیت مخاطب خود تمرکز کنید، چه چیزی در او وجود دارد که می‌تواند توجه شما را به خودش جلب کند؟

امروزه سبک زندگی مردم بر اساس ارزش‌های نوینی تعریف شده است که برای آن‌ها مهم و حیاتی محسوب می‌شوند. به عنوان مثال جوانان از تکنولوژی و فن‌آوری و کالاهای دیجیتالی استفاده زیادی می‌کنند و این اقلام جزئی لاینفک از استایل زندگی آنها به شمار می‌رود. اگر مخاطب شما در این گروه از افراد قرار دارد هدایای دیجیتالی هماهنگ و مناسب با سلیقه او، گزینه‌ای عالی برای تهیه هدیه در روزهای خاص همچون  هدیه روز دانشجو برای آن‌ها خواهد بود.

طرفداران محیط زیست، افراد همیشه در صحنه شبکه‌های اجتماعی، طبیعت گردان، دوستداران ورزش، هنرمندان و کسانی که  عاشق غذای سالم هستند و بسیاری از موارد دیگر که در سبک زندگی‌شان آنها را به راحتی می‌توانید کشف کنید. یکی از هدایای آراهنر که می‌توانید برای این گروه‌ها تهیه کنید بسته سوما است که ترکیبی از اسماج و شمدان سرامیکی است.

مقاله هدایای تبلیغاتی چیست می‌تواند شما را دررابطه با وضوعات پیرامون هدایای تبلیغاتی کمک کند.

خصوصیات منحصر به فرد هدایای تبلیغاتی خلاقانه آراهنر

هدایای تبلیغاتی خلاقانه آراهنر متفاوت است زیرا:

  • این گروه تیمی از افراد با ذوق و سلیقه و هنرمندمسلط به دانش روز در این حوزه را برای طراحی و تولید محصولات خود به کار گرفته است. این را من نمی‌گویم بلکه با دیدن هدایا، به راحتی منظور من را درک خواهید کرد.
  • تمامی هدایای تبلیغاتی فقط کالا یا محصول نیستند. آنها با خلاقیت و نورآوری گره خورده‌اند. به خصوص اینکه برگرفته از دامن فرهنگ و هنر مردم ایران زمین هستند. این هدایای فرهنگی و هنری ایرانی علاوه بر جنبه مادی، با در بر داشتن جنبه معنوی تاثیر بسیار زیادی بر دریافت کننده هدیه می‌گذارند. 
  • بسته‌بندی‌ها بسیار لوکس، شیک و همراه با رقص رنگهای جذاب طراحی شده‌اند. کمی تامل کنید. آیا استفاده از صنایع دستی را در گروه محصولات آراهنر نمی بینید؟
  • این هدایای تبلیغاتی برای همه گروه‌های سنی با هر سبک زندگی و در کجا، تناسب و هماهنگی بی‌نظیری را به ارمغان آورده‌اند. به هنوان مثال تهیه  هدایای مناسب برای سالمندان ممکن سخت به نظر برسد ما  در تیم ظآراهنر این گروه سنی را نیز از یاد نبردیم.
  • تنوع هدایا دست شما را برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی باز می‌گذارند.

ما حتی از ایده‌های خلاقانه شما نیز به گرمی استقبال می‌کنیم و با تمام وجود سراپا گوش، به خواسته‌های شما توجه خواهیم داشت. بنابراین دست به کار شوید و معطل نکنید ایده خود را با تیم هنرمند ما به اشتراک بگذارید تا مناسبت‌ترین هدیه تبلیغاتی خلاقانه را برای کسب و کار شما آماده کنیم.

 راهنمای خرید هدیه آراهنر را از دست ندهید

استراتژی هدیه تبلیغاتی و شخصی؛ هدیه گیرنده مهم است یا هدیه دهنده؟

شما باید هدیه تبلیغاتی و یا حتی شخصی خود را بر اساس یکی از این دو استراتژی انتخاب کنید.

یک: متمرکز بر گیرنده هدیه

اولین استراتژی “متمرکز بودن بر گیرنده” است. به این معنی که شما به دنبال هدیه‌ای هستید که ویژگی‌های شخصی را که دریافت می‌کند نشان دهد.در این استراتژی شما بر اساس شناخت و یا بر اساس تحقیق، هدیه‌ای متناسب با سلیقه و علائق فرد هدیه گیرنده انتخاب و خرید می‌کنید. این استراتژی برای تهیه کادو رسمی برای اقایان و بانوان موثر است.

دو. متمرکز بر اهدا کننده

دومین استراتژی این است که “متمرکز بر اهداکننده” باشید ، این بدان معناست که شما به دنبال هدیه‌ای هستید که نشان دهنده شخصیت، دیدگاه، سطح اهمیت هدیه گیرنده باشد.
بر اساس این استراتژی شما باید هدایایی که متناسب با شخصیت، ویژگی‌های برند و یا مناسبتی‌ که هدیه را اهدا می‌کنید، انتخاب کنید. به طور مثال می‌توانید برای مناسبت های خاص ملی و اعیاد که مهم‌ترین آن‌ها عید نوروز است با خرید گیفت نوروز می‌توانید برند خود را به مخاطبان و مشتریان یادآوری کرده و نام شرکت خود را ماندگار کنید و همچنین در روزهای خاص تقویم هدایای مناسبتی خلاقانه تهیه کنید مانند هدیه روز حسابدار و یا هدیه روز پزشک.

شما کدام استراتژی هدیه تبلیغاتی را انتخاب می‌کنید؟

در یک سری از مطالعات درباره استراتژی هدیه تبلیغاتی منتشر شده در سال جاری، محققان دریافتند که مردم اکثرا فکر می‌کنند هدایای متمرکز بر گیرنده را ترجیح می‌دهند.

کدام استراتژی موثرتر است؟

اما مطالعات آنها الگوی شگفت انگیزی را نشان داد. در واقع این هدایای متمرکز بر اهداکننده بود که باعث نزدیکتر شدن مردم و کسب و کارها می‌شد.
به نظر می‌رسد که در هدیه متمرکز بر اهداکننده معنای بیشتری وجود دارد. بنابراین دفعه بعدی که هدیه خرید می کنید‌، سعی کنید چیزی را پیدا کنید که به شما امکان می دهد چیزی از خود را با شخصی که به او هدیه می دهید به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال مثال شما می‌توانید برای تهیه  هدیه روز پرستار با اهدای هدایای تبلیغاتی سلامت بخش از آن ها تشکر ویژه به عمل آوریم

چقدر باید هزینه کنم؟

زیاد نگران آن نباشید. این یکی از مواردی است که هدیه دهندگان درگیر آن می‌شوند اما گیرنده‌های هدیه در واقع به آن اهمیت نمی‌دهند.

در یک مجموعه از مطالعات، محققان دریافتند، وقتی افراد در نظر داشتند که چه هدیه‌ای باید برای شخص دیگری بگیرند، معتقد بودند که شخص دیگر از هدیه‌های گران قیمت بیشتر از هدیه های ارزان قیمت قدردانی می‌کند.

در واقع، وقتی به استقبال واقعی دریافت کننده هدیه از هدیه نگاه می‌کنید، قیمت عامل خیلی مهمی به نظر نمی‌رسد.

بنابراین اگرچه نگرانی‌های عملی برای در نظر گرفتن وجود دارد. اما قیمت نباید عامل اصلی تصمیم‌گیری در مورد هدیه شما باشد.

اگر هدایای تبلیغاتی لوکس انتخاب می‌کنید، این کار را فقط به دلیل هزینه بیشتر انجام ندهید.

در مجله آراهنر درباره آداب و رسوم عید نوروز بیشتر بخوانید و از انواع  پک هدیه نوروزی که برای شما تهیه و آماده سازی شده را مشاهده کنید.

مزایای هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هسته اصلی فعالیت‌های تبلیغات و بازاریابی یافتن استراتژی‌هایی که است که می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های هنگفت سازمان را جبران نموده و همچنین از رشد سودآوری برای شرکت نیز پشتیبانی کنند.

انواع هدایای تبلیغاتی بخشی از استراتژی بازاریابی کلی یک شرکت محسوب می‌شوند و راه فوق‌العاده‌ای برای دستیابی به اهدافی نظیر آگاهی و شناخت برند، حفظ مشتریان فعلی و به دست آوردن مشتریان جدید هستند. برخی از مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه عبارتند از:

هزینه کم و اقتصادی

هدایای تبلیغاتی شرکتی کم هزینه و مقرون به صرفه هستند. تحقیقات نشان داده است که این کالاها با هزینه کم برای هر واحد، تاثیرگذاری چشمگیری از خود بر جای می‌گذارند و همچنین احساس خوبی را به عنوان یک هدیه رایگان بر روی گیرندگان، با هزینه کم به ارمغان می‌آورد.

عمر طولانی

کالاهای تبلیغاتی مانند هدیه اختصاصی و  هدایای تبلیغاتی چوبی  و سایر اقلام، کیفیت بسیار خوبی دارند و برای ماه‌ها حتی سالها دوام آورده و قابل استفاده هستند. بیش از پنجاه درصد مشتریان به صورت روزانه از آنها استفاده می‌کنند .  صنایع دستی ایران جزو محصولاتی است که شما می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مخاطب خود تهیه کنید. آن‌ها این هدایا را برای مدت طولانی نگه ‌می‌دارند که این مقوله به حفظ برند شما کمک شایانی می‌کند.

مزایای هدایای تبلیغاتی خلاقانه

افزایش وفاداری مشتریان

هدایای تبلیغاتی وفاداری مشتریان را به برند شما افزایش می‌دهند. مصرف کننده از استفاده آنها لذت می‌برد بنابراین برای ادامه تجارت با شما تلاش می‌کند بدون اینکه نگاهی به رقبای شما داشته باشد. این هدایا راهی عالی برای نشان دادن قدردانی از مشتریان شما و در نتیجه الهام بخشیدن به وفاداری آنهاست. در نتیجه برای تقویت برندینگ خود و ارسال پیام به مخاطبان بخشیدن  هدیه سازمانی لازم است.

تقویت تصویر جایگاه برند در ذهن مشتری

تقویت و شناخت نام و نشان تجاری شما با استفاده از هدایای اداری، هدایای تبلیغاتی مدیریتی و .. افزایش می‌یابد. تکنیکی کوچک، اما تاثیرگذاری بسیارگسترده و کارآمدی دارد. هرچه تعداد افراد بیشتری آیتم‌های تبلیغاتی شما را ببینند، پس از دیدین لوگوی شما، آن را در میان انبوهی از برندهای دیگر به سادگی تشخیص می‌دهند.

این هدایا نقطه کانونی تماس مشتریان با برند شما هستند در حالی که نیازی به تبلیغات و هزینه‌های بیشتری ندارید.

به کارگیری هدایای تبلیغاتی خلاقانه، هدایای کاربردی و … همراه با سایر استراتژی‌های و کمپین‌های بازاریابی، سبب جذب مشتریان جدیدتری می‌شوند.

جلب مشتریان جدید

امروزه فرآیند جلب مشتریان جدید، سخت، پیچیده و دشوار است. شما می‌توانید با استفاده از این اقلام در کمیپن‌های بازاریابی،تهیه هدایای نمایشگاهی در نمایشگاه‌های مختلف و سایر رویداد‌های تبلیغاتی، مشتریان بالقوه و مصرف‌کنندگان بیشتری را برای محصولات و خدمات خود جلب کنید. زیرا بسیاری از مخاطبان دوست دارند برندهای ناشناخته را بشناسند، درباره آنها صحبت کنند و همچنین آنها را به دیگران معرفی نمایند.

عنصر خلاقیت

چه کسب و کارهایی به هدایای تبلیغاتی خلاقانه نیاز دارند؟

تبلیغات به نوعی شناساندن و معرفی لوگو و برند یک کسب و کار به مشتریان است. بسیاری از شرکت‎‌ها و کسب و کارها برای اعلام حضور دست به تبلیغ می‌‎زنند بنابراین می‎توان این گونه نتیجه گرفت که برای معرفی و همین طور باقی ماندن در فضای رقابتی بازار، تمامی کسب و کارها نیاز به استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه دارند. 

به عبارت دیگر، به دلیل رقابت تنگاتنگ کسب و کارها با یکدیگر در تمام حوزه‌های تجاری، معرفی بهتر برند می تواند منجر به جذب بیشتر مشتریان و افزایش میزان فروش و در نهایت رشد و شکوفایی شرکت شود. هر چند که راه‎‌های تبلیغاتی زیادی برای این منظور وجود دارد، ولی همان طور که گفته شد، استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه یکی از مؤثرترین و ارزان‎‌ترین روش‎‌های تبلیغی محسوب می‌‎شود.

خرید هدایای خلاقانه برای کارکنان

صراحتا به شما می‌گویم که دلیل بخشیدن هدایای تبلیغاتی خلاقانه به کارمندان این است که احساس خوبی در آن‌ها بوجود می‌آورد. چرا شرکت‌ها باید به کارمندان خود هدایایی بدهند؟

  • چون آنها احساس می‌کنند برای سازمانشان مهم هستند.
  • با هدیه دادن به کارمندان، آنها را خوشحال می‌کنید حتی برای یک لحظه! این هم کاری پسندیده است.
  • برای سلامتی و امنیت روانی آنها خوب است.
  • همکاری و ارتباط اجمتماعی را گسترش در میان کارکنان خود گسترش می‌دهید.
  • قدردانی و حس وفاداری آنها را بر می‌انگیزید.

به طور کلی به آنها می گویید که برای کارشان ارزش زیادی قائل هستید و در نهایت باعث افزایش روحیه، شادی و همچنین تشویق کارمندان به سخاوتمندی با خود و دیگران می‌شوید. یکی از زمان‌هایی که شما می‌توانید برای کارمندان خود هدیه تهیه کنید مناسبت‌های مختلف در تقویم همچون شب یلدا است با تهیه گیفت شب یلدا به کارکنان خود یادآور می‌شوید که در این شب مهم از سال نیز به یاد آن‌ها هستید.

تقویت روحیه کارکنان باعث افزایش بهره وری و مشارکت در کار آنها می‌شود. اگر کارمندان و کارگران از محل کار خود راضی نباشند، نمی‌خواهند تمام توان خود را صرف کنند یا برای مدت زمان بیشتری در آنجا بمانند و در نتیجه آنجا را ترک خواهند نمود. برای مثال در روز مرد همانند سایر مناسبت‌ها، در جهت تقدیر از مشتریان و کارمندان با اهدای هدیه روز مرد می توان میزان اهمیت جایگاه آنان را یادآور شد.

بخش‌ها و تیم‌های موجود در سازمان شما برای دستمزد خود سخت تلاش می‌کنند اما نشان دادن قدردانی با اهدای هدایای سازمانی از طرف رئیس و یا مدیر می‌تواند حس بهتری را برای آنها به همراه داشته باشد.

تیم طراحی آراهنر به فکر همه چیز هست. برای کارمندان خانم و کارمندان آقا،  هدایای تبلیغاتی نفیس ، خلاقانه، نوآورانه و جذابی را ارائه نموده‌اند.

انتخاب هدیه برای کارکنان، مانند مسابقه‌ای است که دو برنده دارد. دوست دارید در کنار کارمندانتان همیشه برنده باشید. ما به شما کمک می‌کنیم. بی‌صبرانه منتظر تماس شما هستیم.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه برای کارمندان شرکت و سازمان ها

هدایای خلاقانه مخصوص کارمندان خانم 

به طور کلی، اگر می خواهید هدایای خلاقانه شما بیشتر به چشم بیاید و قدرت تأثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان داشته باشد، باید آن ها را بر اساس مخاطبان خود انتخاب و تهیه کنید؛ به این معنی که مخاطبان خود را بر اساس یک سری فاکتورهای کلی‌تر و سپس بر اساس فاکتورهای جزئی‌تری دسته بندی کنید و بعد از آن ببینید که نیازهای هر گروه چیست و سپس از براساس نیاز هر گروهی، هدیه تبلیغاتی را ارائه کنید.

یکی از بزرگ ترین گروه های دریافت کننده هدایای تبلیغاتی، خانم ها هستند زیرا کارمندان خانم بخش بزرگی از نیروی کار را در شرکت ها و موسسات شامل می شوند بنابراین نمی توان حضور آن ها را نادیده گرفت. و شما برای تهیه کادو رسمی برای بانوان باید نکاتی را رعایت کنید که بتوانید انتخاب مناسب‌تری برای این گروه از کارمندان خود داشته باشید.

در هنگام تهیه هدایای مناسبتی از جمله هدیه روز زن ، برای خانم ها توجه به سن و سال آن ها، سطح تحصیل و همین طور شأن و مقام آن ها در شرک یا موسسه و همین طور وضعیت تأهل و … فاکتورهای جزئی تری هستند که توجه به آن ها نشانه حرفه ای بودن کسب و کار شما خواهد بود.

هدایای خلاقانه مخصوص کارمندان خانم 

هدایای خلاقانه مخصوص کارمندان آقا

در خصوص ارائه هدایای خلاقانه مخصوص کارمندان آقا نیز قضیه بر همین منوال است به این معنی که کسب و کارها باید به این درک برسند که هدایای تبلیغاتی خلاقانه زمانی می تواند برای آن ها منافعی را در برداشته باشد که هدفمند انتخاب شوند. شما به صرف این که یکسری محصولات و کالاها را تحت عنوان هدایای تبلیغاتی خلاقانه به کارمندان خود دهید، در این پروسه موفقیت آمیز عمل نکرده اید و گاهی اوقات حتی می توانید نتیجه عکس بگیرید و سرمایه و بودجه شما به هدر رود.

برای انتخاب و تهیه هدایای خلاقانه مخصوص کارمندن آقا نیز باید به نیازها و ضروریات زندگی آن ها توجه شود و سپس با توجه به یک سری فاکتورهای جزئی تر اعم از وجه اجتماعی، سن و سال، علاقه مندی ها و … هدایای خلاقانه مناسب تهیه شود. برای مثال ، اگر پدر یا همسرتان کارمند است، می‌توانید از ست لوازم اداری رومیزی یا هدیه سفری نوشیدنی برای تهیه هدیه روز پدر و مرد درنظر بگیرید. این هدایا، علاوه بر کاربردی بودن، جذابیت بصری بالایی نیز دارند و می‌توانند به خوبی به عنوان یک هدیه خلاقانه مورد استفاده قرار گیرند.

خوشبختانه خوبی انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه این است که دست شرکت ها برای تهیه هدایای کاربردی باز است و می توانند یک پک تبلیغاتی خلاقانه را هر طور که می خواهند، متناسب با کارمندان خانم یا آقا، سفارشی سازی کنند.

سوالات متداول هدایای تبلیغاتی خلاقانه

کاربردی بودن، برخورداری از مزیت رقابتی و طراحی در بسته بندی

در آراهنر، تنوع محصولات تبلیغاتی خلاقانه بسیار بالا بوده و هدایایی با ایده‌هایی خلاقانه و کیفیت عالی وجود دارند. با بازدید از سایت آراهنر، هدیای تبلیغاتی خلاقانه و باکیفیت را انتخاب کرده و سفارش دهید.

طراحی و رنگ پردازی هدایای خلاقانه اهمیت زیادی دارد. جعبه‌هایی با ایده‌های جدید و طراحی خاص و رنگ بندی مناسب، می‌توانند جلوه‌ای دو چندان به هدایای شما بدهند. همچنین با برقراری ارتباط مفهومی بین بسته بندی و هدیه تبلیغاتی یک قدم به تولید هدایای خلاقانه نزدیک‌تر می شوید.

  • آگاهی از برند شما
  • ماندگاری برند
  • برقراری ارتباط بهتر با مشتری
  • مقرون به صرفه بودن
  • تبلیغ طولانی برند شما

نکات مهم در خصوص پیشنهادات ویژه برای انتخاب هدایای خلاقانه

انتخاب  هدایای تبلیغاتی خلاقانه نیاز به تفکر، خلاقیت، شناخت  و درک مخاطبان هدف شما دارد. با در نظر گرفتن علایق و ترجیحات آنها در سبک زندگی‌شان و همچنین در نظر گرفتن کیفیت و کاربرد کالا همراه با جذابیت ظاهری و بسته بندی شیک و لوکس می‌توانید به طور موثری آگاهی از برند خود را نزد مصرف کنندگان و مشتریان را افزایش دهید و درک مثبتی را از نام و نشان تجاری شرکت خود تقویت کنید. بنابراین، درنگ نکنید بهترین ایده‌های هنری و نوآورانه را بر روی هدایای تبلیغاتی، توسط ما دریافت کنید زیرا این محصولات نه تنها کاربردی و مفید هستند، بلکه تاثیری ماندگار بر گیرندگان خود دارند. بنابراین مطمئن باشید تصویر برند شما در خط مقدم ذهن آنها باقی می‌ماند.

به مهم ترین نکات در خصوص پیشنهادات ویژه برای انتخاب هدایای خلاقانه توجه فرمایید:

  • در دنیای پویای کسب و کار برای رقابت بهتر یا سایر شرکت ها، باید از کلیشه ها و موارد تکراری دور شد. اینجاست که اهمیت هدایای خلاقانه بیش از پیش مشخص می شود.
  • با تهیه هدیه های خاص و خلاقانه راحت تر می توانید در ذهن مخاطبان و مشتریان خود ماندگار شوید.
  • چیزی که هدایای معمولی را به موارد خلاقانه تبدیل می کند، ویژگی های نوآورانه آن‌ها است.
  • اولین ویژگی مهم این نوع از هدایا محصولات آن‌ها است. بهتر است هدایای کاربردی را با موارد خاص تزئینی و دکوری ترکیب کنید تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.
  • دومی موردی که در انتخاب انواع هدایا اهمیت دارد ، بسته‌بندی است. در مورد هدایای خلاقانه باید بیشتر از سایر انواع هدایا به بسته‌بندی اهمیت داد.
  • از دیگر مواردی که هدیه شما را خلاقانه و خاص نشان می دهد، طرح و رنگ آن است. برای این مورد لازم است با روانشناسی رنگ در انتخاب هدایا آشنا شوید اما اگر به فکر خرید گیفت تبلیغاتی آماده باشید دیگر نیاز به چنین آموزش های وقت‌گیری نخواهید داشت.
  • هدایای خلاقانه را می توانید در مناسبت‌های خاص مختلف مانند روز مخصوص مشاغل مثل هدیه روز خبرنگار و هدیه روز پزشک، هدیه روز مادر و … تهیه کنید.
  • از هدایایی که عنصر خلاقیت در آن‌ها حایز اهمیت است، هدایای تبلیغاتی هستند. وظیفه اصلی این هدیه‌ها جذب مشتری و شناساندن محصولات و خدمات کسب و کارهای مختلف است.
  • از جمله هدایای خلاقانه و هنری آراهنر می توان به بسته هدیه آذین اشاره کرد.
  • هدایای سلامتی بخش و مصرفی آراهنر نیز با در بر داشتن ویژگی های خاص جزو هدایای خلاقانه محسوب می شوند. از جمله این هدیه‌ها می‌توان به بسته هدیه نوشه و درنگ اشاره کرد.
  • اگر به دنبال هدایای پذیرایی خلاقانه هستید، می توانید هدیه روناک را تهیه کنید.
  • یکی از جذاب‌ترین هدیه‌های آراهنر که برای دنیای پر از استرس و اضطراب امروز مناسب است، بست هدیه پرتا می باشد. پرتا 1 بیشتر برای نمایشگاه‌ها مناسب است در حالی که پرتا 2 را برای موقعیت‌های مختلف می توانید تهیه کنید.
سبد خرید

همراهان گرامی

سال نو مبارک!
تا پایان تعطیلات نوروز امکان ثبت سفارش نداریم!
زود برمی‌گردیم:)