محصولات نوروزی

لوگوی اراهنر

هر سال با آمدن فصل بهار و هوای دل‌انگیز بهاری، نوشدن سال و جشن ملی ما ایرانیان، نوروز نیز از راه می‌رسد. جشن نورزو هم مثل همه جشن‌ها آداب و رسوم خاص خود را دارد، از خانه تکانی گرفته تا خرید میوه و شیرینی و چیدن سفره هفت سین و از همه مهمتر خرید هدیه نوروزی. در این مقاله پیرامون نوروز سخن گفته و سپس درباره هدایای نوروزی مدیریتی و سازمانی صحبت می‌کنیم.

خرید هدیه نوروزی یکی از مهم‌ترین و شیرین ترین رسوم نوروز از کودکی تا بزرگسالی است. این رسم علاوه بر اینکه در خانه و در میان اعضای خانواده رعایت می‌شود بهتری است در میان خانواده دوم یعنی محل کار افراد نیز وجود داشته باشد. عیدی و هدیه دادن به کارمندان یکی از روش‌های قدردانی از زحمات و تلاش‌های یک ساله آنان است.

 اما این بسته‌های هدیه نوروزی چه چیزهایی را شامل می‌شوند؟ از کجا باید هدایای سازمانی و هدایای نوروزی مدیریتی را تهیه کنیم؟ این مطلب دقیقا برای پاسخ دادن به این پرسش‌ها و ارائه نکات مهم و پیشنهادات در مورد هدیه نوروزی است.

نوروز، جشن کهن ایرانی

نوروز از مراسمات و آیین‌های مهم برای مردم ایران و برخی دیگر از کشورها است. این آیین را می‌توان بزرگ‌ترین جشن ایرانیان دانست. چرا که مراسم نوروز متشکل از 13 روز است. هرساله شروع سال جدید در ایران همراه با شادی و نشاط زیادی است. با زنده شدن طبیعت و فرارسیدن بهار این شادی فزون‌تر نیز می‌شود. همه مردم با فراهم سازی زمینه‌های مختلف زندگی، آماده رسیدن بهار می‌شوند.

خانه‌ها رفت و روب می‌شوند و غبار یکساله از آن‌ها زوده می‌شود. مردم به تکاپوی خرید محصولات مورد نیاز برای سال جدید می‌شوند. گویی دمی تازه بر پیکر زندگانی افراد دمیده می‌شود. این شادی برای کودکان جلوه‌های خاص خود را دارد. خرید کفش و لباس نو، دید و بازدید اقوام و آشنایان و شیرینی عیدی گرفتن که برای هر کودکی خوشایند است.

از طرفی آمادگی مردم برای میزبانی آشنایان خود بسیار دلنشین است. بوی خوش سبزی پلو و ماهی که در شب عید پخته می‌شود. سفره هفت سین که از نمادهای اصلی این جشن کهن می‌باشد. همه این موارد ما را بر این می‌دارد که با تمام وجود آماده فرا رسیدن نوروز باشیم.

هدف ما اما از نوشتن این مقاله بررسی عیدی‌ها و هدایای نوروزی است که به عنوان قدردانی و تشکر از افراد آماده و ارائه می‌شود. در ادامه به بررسی بیشتر این هدایا و علی الخصوص انواع پک هدیه نوروزی می‌پردازیم

در مقاله آداب و رسوم عید نوروز درباره رسوم کهن و باستانی این جشن ایرانیان بیشتر بخوانید.

چرا از هدایای تبلیغاتی نوروزی استفاده می‌کنیم؟

گفتیم که هدیه نوروزی جز لاینفک مراسمات نوروزی است. هدیه نوروزی کاربردهای فراوانی دارد. در واقع قصد ما از ارائه این مقاله نیز بررسی همین کاربردها و ویژگی‌ها است.

شغل هر فرد یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی او را تشکیل می‌دهد. مدت زمانی زیادی که مردم در محل کار می‌گذارنند گواه این مطلب است. حال اگر این بخش مهم از زندگی ما برایمان جذابیت نداشته باشد، زمان زیادی از عمر خود را هدر داده‌ایم.

این که محل کار ما برایمان آرامش بخش باشد در بسیاری از حالات ما تاثیر گذار است. علاو بر این که شرایط کاری بر روحیه ما تاثیر گذار است، می‌تواند تاثیر چشم گیری بر نتیجه تلاش‌های ما و بهره وری مان نیز داشته باشد.

مدیران هر مجموعه با اطلاع از این موضوع دائماً سعی دارند شرایط محیط کار را بهبود ببخشند. این کار باعث می‌شود تاثیر مستقیمی بر عملکرد اعضای مجموعه حاصل شود. یکی از این کارها هدیه دادن به اعضا به مناسبت‌های مختلف است. یکی از آن مراسمات نیز عید نوروز است که بیشتر مجموعه‌ها برای آن به تهیه هدایای تبلیغاتی و سازمانی می‌پردازند.

هدیه‌های نوروز

چرا‌ آراهنر برای هدیه‌ی نوروزی انتخابی مناسب است؟

با توجه به آنچه که از جشن نوروز و هدیه‌های مربوط به این روز خواندیم و دیدیم، کم و بیش مشخص می‌شود که چرا آراهنر جای مناسبی برای تهیه هدیه سازمانی است.

شرکت آراهنر در زمینه‌ی طراحی و ساخت هدیه‌های سازمانی 9 سال سابقه‌ی حرفه‌ای دارد. همچنین تیم فنی آراهنر توانسته است به جایگاهی برسد که بتواند محصولات را در تیراژ بالا تولید کند.

همان‌طور که برخی از محصولات و هدیه‌های سال نو را دیدیم، هدیه‌های نوروز 1402 آراهنر تنوع بالایی دارد و سلیقه‌های متنوعی را در بر می‌گیرد.

این امر به خلاق و کاربردی بودن این محصولات بر می‌گردد. با این حساب مشتریان هم از دریافت یک هدیه‌ی خلاقانه سر ذوق می‌آیند و هم این هدیه‌های کاملاً وجهی کاربردی دارند.

هدایای تبلیغاتی نوروزی باید شامل چه چیزهایی باشد؟

نوروز همانند هر سنت و جشن دیگری، سمبل‌ها و نمودهای خاص خود را دارد. سفره هفت سین، ظروف سفالی سر سفره، ظروف آجیل و شیرینی، عیدی‌های تا نخورده لای قرآن و بسیاری چیزهای دیگر. این‌ها همگی یاد آور زیبایی‌های نوروز است.

مجموعه‌های مختلف علاقه‌مندند به مناسبت این جشن بزرگ پک هدایای نوروز ارائه کنند. پکی که شامل چندین محصول مختلف و متنوع باشد. اینگونه می‌توانند مجموعه‌ای از محصولات که با این آیین باستانی قرابت دارند را در بسته بندی زیبا و شکیل به اعضای مجموعه خود ارائه کنند.

گاهی ممکن است قصد داشته باشیم در بسته بندی خود محصولات کاربردی اما غیر مرتبط با نوروز قرار دهیم. در این صورت می‌توانیم نماد و سمبلی از عید نوروز نیز در آن قرار دهیم. اینگونه هدیه خود رو شخصی سازی می‌کنیم به گونه‌ای که مشخص باشد این هدیه به مناسبت نوروز تهیه شده است. و بدین ترتیب حال و هوای نوروز را وارد هدایای خود کرده‌ایم.

هدایای تبلیغاتی نوروزی

هدایای نوروزی مدیریتی برای سازمان ها

امروزه تاثیر هدایای تبلیغاتی بر پیشرفت کسب و کار و شرکت‌های مختلف پوشیده نیست. در نتیجه همه مدیران هزینه‌های هنگفتی را برای تهیه گیفت تبلیغاتی صرف می کنند. البته همیشه نتایج موفقیت آمیز نیستند و ممکن است صرفا باعث اتلاف منابع مادی گردند. با توجه به این نکات نمی‌توان گفت بدون استثنا همه هدایای تبلیغاتی خوب و تاثیرگذار هستند. این هدایا در صورتی مناسب خواهند بود که در مناسبتی درست به افراد ارائه شوند.

یکی از این مناسبت‌ها عید نوروز است. این عید ملی از جمله مهم‌ترین جشن‌های همه ما ایرانیان است. با توجه به اهمیت آن تهیه هدایای مدیریتی در چنین روزی تاثیر بسیار بالایی بر ذهن مشتری و مخاطبان شما خواهد داشت. پس اگر به دنبال بهترین مناسبت برای ارائه هدایای تبلیغاتی نفیس هستید، پیشنهاد اول ما به شما جشن نوروز است.

هدایای نوروزی مدیریتی

بهترین هدایای نوروزی برای بانوان

برای اینکه هدیه مور نظر شما تاثیر بیشتری بر مخاطبان داشته باشید، می‌توانید آن را به دو دسته هدایای نوروزی مخصوص بانوان و هدایای نوروزی مخصوص آقایان تقسیم بندی کنید. در چنین روزی می‌توانید برای بانوان هدایای متنوعی از وسایل دکوری و انواع ظرف و ظروف صنایع دستی تهیه کنید. ما در آراهنر انواع مختلفی از این هدایا را پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید با خیال راحت هدیه رویایی مورد نظر خود را پیدا کنید. از جمله صنایع دستی‌های مناسب برای ارائه در عید نوروز می‌تواند به لوازم سفالی، میناکاری،ظروف مسی ، ترمه و خاتم کاری و … اشاره کرد.

هدایای نوروزی مخصوص آقایان

با توجه به ملی و عمومی بودن مناسبت نوروز می‌توانید برای آقایان نیز سراغ بسته‌های هدیه صنایع دستی آراهنر بروید اما بهتر است هدایایی ترکیبی برای آقایان تهیه کنید. در واقع بسته‌های هدیه شامل محصولات کاربردی و تزئیناتی گزینه بسیار خوبی برای آقایان خواهد بود. برای مثال می‌توانید بسته‌ای ترکیبی از یوروپن و ظروف سفالی تهیه کنید.

کادوهای نوروزی برای کارمندان

غیر از مشتریان و سایر مخاطبان خود، بهتر است به کارمندان خود نیز توجه ویژه داشته باشید. کارمندان از سرمایه‌های کلیدی هر سازمان و شرکت هستند؛ بنابراین توجه به رضایت شغلی آنان از مهم‌ترین مسائلی است که هر مدیری باید در نظر داشته باشد. یکی از بهترین مناسبت‌ها برای تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان در طول یک سال کاری سخت ارائه هدایای ویژه نوروز است.

معمولا بیشتر شرکت‌ها هدیه نوروزی را در قالب افزایش حقوق و به صورت نقدی پرداخت می‌کنند. هر چند گفته می‌شود پول تاثیر بسیار کمی بر انگیزش افراد دارد اما همچنان نمی‌توان تاثیر آن را نادیده گرفت. پس بهتر است در عید نوروز هدایای نقدی خود را با گیفت نوروزی شرکتی تکمیل کنید. در واقع نیاز نیست سراغ هدایای بسیار گران بها بروید و هدایای تبلیغاتی ارزان مانند یک بسته حاوی خوراکی‌های نوروزی نیز می‌توانید تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه کارمندان داشته باشد.

مشتریان بالقوه و هدایای نوروزی

یکی از بهترین اقدامات در شروع سال جدید و یا پایان یک سال کاری، جلب نظر مشتریان جدید یا اصطلاحا مشتریان بالقوه است. با در نظر گرفتن اقداماتی برای به حالت بالفعل درآوردن این مشتری‌های می‌توانید سودهای بسیار زیادی در سال جدید به دست آورده و کسب و کار خود را ارتقا ببخشید.

یکی از اقدامات موثر و مثبتی که می‌توانید در این راستا انجام دهید، ارائه هدیه خلاقانه به مخاطبان بالقوه خود می‌باشد. برای این منظور در آخر سال و یا ابتدای آن می‌توانید در نمایشگاه‌ها رویداد‌های مختلف شرکت کرده و محصولات و خدمات خود را به افراد معرفی کرده و هدایایی برای آن‌ها ارائه کنید.

چنین کار مثبتی در ابتدای سال بی شک در ذهن مخاطب حک خواهد شد و به نوعی حس وفاداری در وی ایجاد خواهد شد. به این ترتیب می‌توانید با جذب مشتریان بیشتر روز به روز کسب و کار خود را فعال‌تر کنید.

بهترین زمان تهیه هدیه‌های نوروزی

بهتر است تصمیم گیری در خصوص تهیه هدایای نوروزی را به روزهای آخر اسفند موکول نکنید. در واقع بهتر است هر چه سریع‌تر مخاطبان خود را بررسی کرده و در خصوص نوع هدایا و تم آن با اعضای تیم خود مشورت کنید. سپس می‌توانید دسته‌بندی ویژه هدایای نوروزی را در آراهنر مورد مطالعه قرار داده و بهترین گزینه‌ها را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

پس از انتخاب هدیه مورد نظر خود و مشخص کردن تعداد آن، می‌توانید به صورت تلفنی سفارش خود را با ما در میان گذاشته و در سال جدید لبخند رضایت را به مخاطبان خود هدیه کنید.

سوالات متداول هدیه نوروزی

الزاما خیر. عده‌ای معتقدند که هدایای سازمانی باید در زمانی اهدا شوند که دریافت کننده، انتظار دریافت هدیه از سوی شما را ندارد. و از این حیث اعلام می‌کنند که بهتر است به جای عید، زمانی هدیه بدهید که چنین انتظاری وجود ندارد. اما در مقابل بسیاری هم اعتقاد دارند که باوجود اثرگذاری هدایای غیرمنتظره، نباید از فرصت طلایی نوروز غافل شد. به ویژه اینکه نوروز یک آیین باستانی است و یکی از رسوم این آیین، اهدای هدیه است.

اساسا یکی از مهمترین کارکردهای هدیه دادن، ایجاد حس وفاداری است. از این لحاظ لازم است  به همه کسانی که سازمان به حس وفاداری‌شان احتیاج دارد، هدیه بدهد. کارمندان سازمان، شرکای تجاری کسب و کار، افراد موثر در کسب و کار که الزاما نقش شریک تجاری ندارند، مشتریان وفادار و همیشگی، مشتریان بالقوه و …. از جمله کسانی هستند که بهتر است از شما در ایام نوروز هدیه دریافت کنند.

انتخاب هدیه از میان پیشنهادهای آرا هنر، به سلیقه و بودجه هر مجموعه مرتبط است. اما بسته‌های هفتان که مرتبط با ظروف آماده سازی سفره هفت سین هستند، با اقبال بیشتری مواجه هستند. این محصولات با دارا بودن سه ورژن، در سه سطح قیمت، می‌تواند از سوی سازمانه‌های مختلف مورد توجه باشد.

آرا هنر علاوه بر تخفیف ویژه شب عید، همواره محصولات نوروزی خود را همراه با کارت تخفیف اشتراک برندهای محبوب و معروف عرضه می‌کند. به عنوان مثال دریافت کنندگان هدایا از آرا هنر به ازای هر بسته، کارت تخفیف 50 درصدی اشتراک فیلیمو و یا کارت تخفیف خرید از نماینده رسمی ساعت کاسیو و تعداد زیادی کارت تخفیف دیگر هم دریافت می‌کنند.

نکات مهم درباره هدایای نوروزی

مهم‌ترین نکات در مورد هدیه‌ نوروز در زیر آورده شده‌اند:

  • هدیه‌های نوروز از جانب مدیران خاطره شیرینی برای کارمندان خواهد بود که تاثیر مثبتی بر عملکرد سالانه آنان خواهد داشت.
  • انواع مختلفی از بسته‌های هدیه برای نوروز در آراهنر تدارک دیده شده است. از هدیه‌های دکوراتیو گرفته تا هدایای بسیار کاربردی.
  • یکی از پرفروش‌ترین هدیه‌های نوروزی آراهنر، هفتان، بسته هفت سین مسی نوروز است.
  • از دیگر هدیه‌هایی که در سفره هفت سین نوروز می‌تواند کاربردی باشد، بسته شمعدان افروز می‌باشد.
  • ظروف کاربردی مانند شیرینی خوری و شکلات خوری نیز می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای نوروز باند. از جمله این بسته‌های هدیه می توان به سورین و راشین آراهنر اشاره کرد.
  • خاص‌ترین و خلاقانه‌ترین بسته هدیه نوروزی آراهنر که ضامن سلامتی مخاطبان نیز است، بسته کنترل قندخون با نام شکرشکن می‌باشد.
سبد خرید

همراهان گرامی

سال نو مبارک!
تا پایان تعطیلات نوروز امکان ثبت سفارش نداریم!
زود برمی‌گردیم:)